فروشندگان به بی حجاب ها چیزی نفروشند !
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت که مردم در بحث حجاب نهی از منکر کنند و فروشندگان به بی‌حجابان چیزی نفروشند و ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

گلایه یک امام جمعه از صحنه های رنج آور کشف حجاب


جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: نقش زنان در انقلاب ما در و در جهاد تبیین هم بسیار پررنگ است. دشمن به دنبال ایجاد انحراف در فکر اعتقاد و رفتار زنان جامعه و به دنبال آن از بین بردن حیا و عفت عمومی است و همه می‌دانند اگر حیا و غیرت از بین رفت شیرازه دین و خانواده از هم می پاشد همین بلایی که به سر مسلمانان آندلس آمد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: مظاهر کشف حجاب صحنه رنج‌آور این روزهای شهر ما شده است برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند دل مومنین به درد آمده است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: ما ضمن محکومیت این اقدام از مسؤولان کشوری مربوط انتظار داریم زودتر برای مقابله عملی با کشف حجاب طرح و برنامه اجرایی خود را اعلام و تکلیف را روشن نمایند.

وی ادامه داد: البته مردم نیز در زمینه نهی از منکر وظیفه سنگینی بر عهده دارند ای برادر و خواهر شیعه سنی مسلمان غیرتتان کجا رفته ؟ برای ۱۰۰ هزار تومان درآمد در ماه رمضان در ملا عام صبحانه و ناهار برای افراد کشف حجاب کرده پهن می‌کنید؟ این اعانه بر اثم است کمک به ترویج گناه است کار شما حرام است و در آمد تان نیز حرام .

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: مردم نهی از منکر کنند فروشندگان به این گونه افراد چیزی نفروشند، ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور گفت: دیروز شاهد صدور بیانیه تبیینی وزارت کشور در خصوص کشف حجاب ها بودیم. ضمن تشکر از عزیزان به خاطر اعلام موضع رسمی نظام مبنی بر عدم عقب نشینی در مسئله حجاب اما به نظرم این بیانیه بسیار دیرهنگام و مبهم بود اکثر کشف کنندگان حجاب از روی جوزدگی و ناآگاهی این کار را می‌کنند، روشنگری لازم است اما روشنگری نباید مانع برخورد قاطع با افراد متعمد باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه با اشاره به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم ایران در این روز با رای قاطع بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی نوع حکومت خود را انتخاب کردند و امروز ما شاهدیم که این نظام مقدس مقتدر و ولایی ؛ مردم سالاری دینی را به منصه ظهور عالمیان گذاشته است و جهانیان از پیشرفت های آن خیره شده‌اند.

امام جعمه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: امسال مقام معظم رهبری سال را به مهار تورم رشد تولید نام نهادند ۱۶ سال است رهبر انقلاب نام هر سال را با شعار اقتصادی انتخاب می‌کند یعنی حضرت آقا اولویت و دغدغه معیشت مردم را دارد به اصلاح اقتصاد را از مردم و مسؤولان می‌خواهد در جنگ ترکیبی دشمن مهمترین بخش آن جنگ اقتصادی است و همه همت خود را برای تضعیف اقتصاد ایران گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا یادآور شد: ما هم باید همه همت خود را برای تقویت اقتصاد ایران بگذاریم و مردم و مسؤولان نسبت به تولید داخلی و هموار کردن رشد تولید برای مهار تورم نباید احساس بی‌تفاوتی داشته باشند.

وی توضیح داد: انتظار است مسؤولان در شعار سال فقط به نصب بنر و صدور بیانیه اکتفا نکنند بلکه با داشتن برنامه مدون، کارشناسانه و حرکت جهادی شبانه‌روزی برای تحقق شعار سال اقدام نمایند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: روزهای گذشته شاهد اعتراضات و درگیری‌های خیابانی شدید در اکثر شهرها و مناطق رژیم غاصب اسرائیل بودیم بر اساس نظر کارشناسان؛ رژیم‌صهیونیستی از درون دچار گسل‌های عمیق شده و آشوب و بحران کنونی؛ مقدمه فروپاشی و زوال اسرائیل در آینده نزدیک خواهد بود و این همان پیش بینی رهبر معظم و حکیم انقلاب بود که زوال اسرائیل را مژده داده بود




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir