ائتلاف با حداد
اگر قالیباف بخواهد با این ائتلاف اهداف انتخاباتی خود را دنبال کند ضربه سهمگینی به خودش و اهداف انتخاباتیش وارد خواهد کرد.


مهرداد بائوج لاهوتی، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا تاکید کرد:من از قبل شنیده بودم که قرار است حداد و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با هم کار کنند اما بنده به قالیباف هم گفته ام که برایم جای تعجب دارد که می خواهند با حداد ائتلاف کنند.

به گزارش آریا، وی همچنین افزود:قالیباف ستادهای شهرستانی خود را دایر کرده است و همانطور که به بنده گفته یکی از کاندیداهای جدی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است و در این زمینه به طور جدی در حال فعالیت است بنابراین ائتلاف  با حداد عادل ممکن است در راستای اخذ یک سمت پایین تر از ریاست جمهوری در کابینه دولت آینده  برای قالیباف محسوب شود.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد:اگر قالیباف بخواهد با این ائتلاف اهداف انتخاباتی خود را دنبال کند ضربه سهمگینی به خودش و اهداف انتخاباتیش وارد خواهد کرد در واقع این ائتلاف به نفع قالیباف نخواهد بود.

وی اظهار داشت:بنده نمی دانم به چه دلیل این سه شخصیت تصمیم به چنین ائتلافی گرفته اند این ائتلاف به معنای حذف دو نفر دیگر است .

این نماینده مجلس تلاش قالیباف را برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیش از حداد و ولایتی دانست و افزود:قالیباف ازاین حیث از امتیاز بالاتری نسبت به این دو نفر برخوردار است لذا چنین ائتلافی در نهایت به زیان شهردار تهران منجر می شود.

لاهوتی ادامه داد:قالیباف باید مواضع خود را درباره انتخابات شفاف کند زیرا ایشان به بنده گفته اند کاندیدا خواهند شد و حتی ستادهای استانی و شهرستانی خود را بسته است .


 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir


مطالب داغ سایر بخش ها:
افزایش 8 تا 12 درجه‌ای دما طی روزهای آینده
هشدار به خریداران خودرو!
توافق مجلس و شورای نگهبان درباره لایحه حمایت از خانواده
گنبد آهنین و افزایش تمایل حمله به ایران
عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون 1391/9/28