یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف بخش‌هایی از گزارش قرائت شده در جلسه امروز مجلس درباره مرگ ستار بهشتی گفت که باید در این باره توضیح داده شود که گزارش اولیه چه ایراد و اشکالی داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا تابش که در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس، در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، دو گزارش چاپ شده مجلس درباره مرگ ستار بهشتی را به خبرنگاران نشان داد و گفت: گزارش اولیه 2 دی ماه و گزارش دوم 13 دی منتشر شده که در آن بخش‌هایی از گزارش حذف شده که عمدتا مربوط به تشریح علت مرگ ستار بهشتی است.

وی افزود: اگر در گزارش تجدیدنظر شده باشد ما حرفی نداریم ولی باید این موضوع را بپذیرند. نمی‌شود از تریبون مجلس بگویند پاراگرافی حذف نشده است. ما سوگند یاد کرده‌ایم که خلافی مرتکب نشویم لذا لازم است توضیح داده شود که گزارش اولیه چه اشکال و ایرادی داشته است.

تابش با اظهار این عقیده که "حادثه مرگ ستار بهشتی افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است"، گفت: مجلس مصلحت ندیده گزارش اولیه در صحن قرائت شود و اگرچه این گزارش محرمانه نیست اما نمی‌توانم آن را در اختیار خبرنگاران قرار دهم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در جلسه علنی صبح امروز در تذکری از حذف بخش‌هایی از گزارش مربوط به مرگ ستار بهشتی انتقاد کرده بود که رییس مجلس به نقل از نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، گفت که چیزی در گزارش حذف نشده است.








گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب داغ سایر بخشها:
سناریوهای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها روی میز دولت
پاسخ محسن‌ هاشمی به رسایی
خودكشی مرد جوان ناكام ماند
سبک مدیریتی احمدی‌نژاد به روایت زیباکلام
شهردار ری تعیین شد