پیشنهاد خاتمی
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: خاتمی به موسوی پیشنهاد داد که نامه ای را خدمت مقام معظم رهبری بنویسد و هر راه حلی که ایشان ارائه دادند را بپذیرد؛ اما موسوی قبول نکرد .


حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به موضع گیری اخیر برخی از شخصیت های سیاسی در مورد واقعه 88 و تاکید براینکه افرادی چون موسوی و کروبی جزء سران فتنه نیستند؛ اظهارداشت: ما در کشورمان از کسانیکه فتنه را طراحی کردند و آشوب های خیابانی راه انداختند بجز موسوی و کروبی کسی را نمی شناسیم.

وی با بیان اینکه موسوی از واژه تقلب استفاده و کروبی از آن تبعیت کرد، افزود: در جریان 88 من عضو کمیسیون امنیت ملی بودم، گروهی برای پادرمیانی به دیدن موسوی رفتیم و هر راه قانونی که به وی پیشنهدا می دادیم که مطالباتش را پیگیری کند فقط بر واژه تقلب پافشاری می کرد و می گفت " اگر دنیا بگوید تقلب نشده من می گویم تقلب شده ".

خاتمی از موسوی خواست به رهبری نامه بنویسد

ابراهیمی ادامه داد: حتی خاتمی نیز به موسوی پیشنهاد داد که نامه ای را خدمت مقام معظم رهبری بنویسد و هر راه حلی که ایشان ارائه دادند را بپذیرد؛ اما موسوی قبول نکرد و در تمام این مراحل هم کروبی از او تبعیت کرد و من به عنوان کسی که در آن زمان از نزدیک در جریان مسائل و امور قرار داشت این مطالب را می گویم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به ساختارشکنی‌های سران فتنه، خطاب به کسانیکه این افراد را فتنه گر نمی‌دانند، گفت: کسانیکه موسوی و کروبی را فتنه گر نمی دانند، به فرمایشات رهبری در سال 88 مراجعه کنند و روشنگری هایی که ایشان کرده اند را دریابند.

وی بصیرت نسبت به جریان 88 را عامل اصلی جلوگیری از فتنه های آینده دانست و یادآور شد: همیشه دشمن در صدد توطئه چینی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که صحنه انتخابات یکی از روزنه هایی است که می توانند نقشه های خود را عملیاتی کنند؛ لذا کسانیکه فتنه را تنها محصول دشمنان خارجی می دانند بدانند که اگر نباشند خود فروختگان ، قدرت پرستان و وطن فروشان داخلی که ابزار دست آنان شوند هرگز دشمان نمی توانند دندانشان را برای انتخابات تیز کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز علائم و کدهایی همچون جریان 88 دیده می شود؛ لذا تنها با عبرت گیری از حوادث تلخ گذشته می توان بر فتنه های آینده فائق آمد و راه را بر فتنه گران داخلی و خارجی بست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
مرسی: توقف خونریزی‌های سوریه اولویت اصلی سیاست خارجی مصر است
تابش: علت مرگ ستار بهشتی از گزارش کمیسیون حذف شده است
رشد 97 درصدی تورم در20 ماه
هوای تهران در شرایط ناسالم /امروز منطقه 18 آلوده ترین هوا را دارد
ناگفته های وکیل مجری مشهور تلویزیون