نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی می​گوید: ائتلاف 2+1 را اصلا به رسمیت نمی​شناسم.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان این که اصولگرایان در انتخابات آینده باید حساب شده عمل کنند، گفت: شرایط به نحوی است که در انتخابات آینده هرچه تعداد نامزدها کمتر باشد، به سود نامزد منتخب خواهد بود. چرا که با رای قاطع تری انتخاب می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره آسیب های تعدد نامزدهای اصلگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: در شرایطی که ما شاهد تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات باشیم تعداد آرای فرد منتخب کمتر خواهد بود و این موضوع باعث می شود رئیس جمهور آینده با پشتوانه کمتری به عنوان مسئول اجرایی کشور انتخاب شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که اصولگرایان باید در انتخابات آینده اختلاف نظرها را کنار گذاشته و نامزد واحدی را معرفی کنند، تصریح کرد: اصولگرایان باید روی گزینه ای به اجماع برسند که واقعا رجل سیاسی باشد و توانایی مدیریت کشور را داشته باشد تا بتواند به خوبی سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد. بر همین اساس اصولگرایان باید جانب انصاف را رعایت کرده و از رفتارهای جریانی و حزبی پرهیز کنند.

وی با تاکید بر این که ائتلاف 2+1 را اصلا به رسمیت نمی شناسم، گفت: هم اکنون موضوعی برای انتخابات روشن نشده است و این ائتلاف نیز قابل ذکر نیست. این ائتلاف پشتوانه ملی، سیاسی و جریانی ندارد. این سه نفر نمی توانند با برگزاری یک نشست برای همه تعیین و تکلیف کنند.

وی با بیان این که ممکن است پس از ائتلاف 2+1 ائتلاف 5+3 هم شکل بگیرد، افزود: این ائتلاف ها را قبول ندارم. ممکن است برخی افراد در این ائتلاف ها در حد ریاست بر یک قوه نباشند.







گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
اعتراض مشایی به حکم مداحان
جنگ جهانی سوم در راه است؟
جدول قیمت گران‌ترین آپارتمان‌های تهران
کلینتون فعالیت های خود را از سر می گیرد
جدول زمانی 6 آزمون مهم سال 92 اعلام شد