فرمانده ناجا از استقرار یگان‌های پهباد در مرز گفت: برخورد با متخلفان، ارازل و اوباش، با جدیت تمام از سوی پلیس دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از مرز این استان گفت: امر وز نیروی انتظامی با اقتدار از مرزهای جمهوری اسلامی صیانت می‌کند.


فرمانده ناجا در ادامه افزود: با اجرای دیوار مرزی در استان و تلاش مرزبانان غیور به جرات می‌توان گفت سیستان و بلوچستان به لحاظ شاخص‌های امنیتی ارتقاء یافته است.


احمدی‌مقدم گفت: اگر از ابتدای انقلاب‏، امنیت را ارزیابی کنیم، به دلیل مرزی بودن و همجواری با کشورهای ناامن، فراز و نشیب‌هایی را طی این مدت شاهد بودیم؛ امروز می توان گفت که سیستان و بلوچستان از استان‌های امن بوده و این استان از رشد و شاخص امنیتی بالایی برخوردار است.


وی ادامه داد: بیشتر نقشه‌های دشمنان در این منطقه، بحث اختلاف انداختن بین دو مذهب شیعه و سنی است و آنها قصد دارند با انفجار در یک مسجد یا یک محله این مساله را به کل کشور تعمیم دهند.


وی از استقرار یگان‌های پهباد برای مراقبت هوایی و پاسگاه‌های نیروی انتظامی در نقاط مرزی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در زمینه تقویت یگان‌ها، ایجاد برجک‌ها، کار با سرعت و قوت در حال انجام است و مرزهای استان دریایی و هوایی به صورت شبانه‌روزی کنترل خواهد شد.


احمدی‌مقدم تاکید کرد: برای مرز دریایی نیز تجهیزات متناسب خریداری شده که امیدواریم تا پایان سال 92 اقدامات ناجا در مرزهای دریایی نیز به نتیجه برسد.


وی کاهش تولید و توزیع موادمخدر صنعتی در کشور نیز خبر داد و گفت: با اصلاح قانون در زمینه موادمخدر صنعتی و اتخاذ مجازات‌های بسیار سنگین برای مجرمان موادمخدر، در تولید و توزیع موادمخدر صنعتی شاهد کاهش آن بوده‌ایم.


احمدی‌مقدم اظهارداشت: با کنترل مبادی مرزی کشفیات موادمخدر نیز در چند ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است.


وی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در استان نیز گفت: بدون شک اجرای این طرح از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی بوده و رضایت مردم را نیز در بر داشته است و استان سیستان و بلوچستان نیز از این استان‌ها در اجرای این طرح بوده است.


وی مردم و پلیس را در کنار هم دانست و افزود: برخورد با متخلفان، ارازل و اوباش، با جدیت تمام از سوی پلیس دنبال می‌شود و مردم نیز باید در کنار نیروهای پلیس همکاری لازم را داشته باشند.








گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
دلایل استقبال کم از پذیرش بدون کنکور
موافقت مشروط دو فراکسیون بزرگ مجلس با اجرای هدفمندی یارانه‌ها
در صورت گرانی بنزین، چه کسی پاسخگو گرانی است؟
اعزام دانش‌آموزان پسر به «مکه» و دانش‌آموزان دختر به «مشهد»
عده ای از رابطه تیره مجلس و دولت سود می برند/ تشریح مضرات تحریم