ماجرای مرتضوی
معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به لغو مصوبه اخیر هیات وزیران درباره تفویض اختیارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به معاون اول رئیس‌جمهور از سوی رییس مجلس گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا دولت این موضوع را به هیات عالی حل اختلاف ارجاع خواهد داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی درباره طرح استیضاح وزیر کار و رفاه و اجتماعی اظهار کرد: استیضاح را در این شرایط به صلاحت نمی‌دانم.
 
وی افزود: ماههای پایانی دولت است و فکر می‌کنم استیضاح به صلاح نیست و از نمایندگان انتظار داریم با نگاه جامع‌تری به مسائل نگاه کنند، آثار و تبعات این استیضاح را بررسی کنند و ببینند آیا در شرایط کنونی به صلاح نظام است یا نه، که تبعا به صلاح نخواهد بود.
 
میرتاج‌الدینی در ادامه گفت: متاسفانه استیضاح درباره عملکرد وزیر کار نیست و حتی کسی به عملکرد سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز ایرادی نمی‌گیرد بلکه ایراد آنها نسبت به انتصابی است که صورت گرفته است. اگر این روند همچنان کِش پیدا کند، قطعا دولت به هیات عالی حل اختلاف موضوع را ارجاع خواهد داد. دولت حقوقدانان مسلطی دارد که ابعاد حقوقی را به خوبی رعایت می‌کنند و در نتیجه دولت مصوبه‌ای را که به تصویب می‌رساند، برای آن استدلال حقوقی دارد.
 
معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی در پایان تاکید کرد: اگر مجلس درباره مصوبات دولت ایرادی دارد، بر اساس قانون باید دلایل خود را برای دولت ذکر کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
مهدی هاشمی به وزیر ارشاد چه گفت؟/ عکس
معاون باراک اوباما:۱+۵ هرچه زودتر مذاکره با ایران را آغاز کند
سامانه‌ بارشی‌ جدید از فردا وارد کشور می‌شود
بازار خودرو در دست دلالان و واسطه ها و مشتریان واقعی فقط نظاره‌گر ماجرا
ارائه VPN قانونی از هفته آتی در سطح كشور