تذکر رئیس مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی در خلال صحبتهای رئیس جمهوردر جریان استیضاح وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی از او خواست که در موضوع صحبت کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا؛ محمود احمدی‌نژاد بعد از صحبتهای وزیر کارو تعاون و رفاه اجتماعی پشت تریبون حاضر شد و به دفاع از وی و عملکرد کابینه‌اش و همچنین لزوم اصلاح برخی از اصول قانون اساسی تاکید کرد.

رئیس جمهور در صحبتهای خود از حکم انفصال از خدمت بهمنی توسط دیوان محاسبات و همچنین اصل قانون اساسی در مورد لغو مصوبات دولت توسط رئیس مجلس انتقاد کرد.

علی لاریجانی درخلال صحبتهای رئیس جمهور خطاب به احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد اگر مصلحت می‌دانید در موضوع و راجع به استیضاح صحبت کنید چون خارج از موضوع صحبت کردن از لحاظ آیین‌نامه‌ای اشکال پیش می‌آورد.

بعد از این صحبت احمدی‌نژاد گفت: اجازه بدهید صحبت کنم چون استیضاح‌ها از همین‌جا سرچشمه می‌گیرد که دولت مصوبه می‌گذارد و لغو می‌شود. نگویید چون قانون است دهانت را ببند!

بعد از سخنان رییس‌جمهور، وی بخشی از یک فیلم ویدیویی را برای نمایندگان پخش کرد که به علت مبهم بودن صوت آن، خواهان قرائت بخشی از متن آن شد. لاریجانی، به عنوان رییس مجلس، این اجازه را به وی داد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
عارف: احتمال همکاری بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود دارد
چرا به قصه ناچیز کهریزک بپردازیم؟!
پاسخ صالحی به پیشنهاد مذاکره بایدن
مهلت تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد تمدید شد
پراید 20 میلیون تومان شد/ جدول