اصولگرایان
اگر رئیس‌جمهور آینده اصولگرا نباشد مصیبت خواهیم داشت!؟


 چندی پیش دکتر ولایتی از چهره‌های اصولگرایان که گمانه‌زنی‌هایی در ارتباط با حضورش در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در محافل مطرح است اعلام کرد که اگر رئیس‌جمهور آینده اصولگرا نباشد مصیبت خواهیم داشت.

دکتر ولایتی که هر از چند‌گاهی موضع‌گیری‌‌هایی در حمایت از سایر اصولگرایان و حمله‌‌‌هایی به اصلاح‌طلبان مطرح می‌‌کند و در اکثر روزها نیز شاهد حضور او در شبکه‌های مختلف صداوسیما اعم از برنامه تاریخی، مذهبی، هنری و سیاسی و... رسانه ملی به عنوان کارشناس هستیم این بار باعث تغییر جدیدی از واژه «مصیبت» شده است که این اظهارنظر جدید وی در ابتدا باعث ایجاد این سوال در ذهن می‌گردد که ایشان یا معنای «مصیبت» را به درستی نمی‌داند یا دوران اصلاحات را فراموش کرده است.

این در حالی است که در نتیجه هشت سال مدیریت یکپارچه اصولگرایان بر قوای مقننه و مجریه شاهد مصیبت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف کشور بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان به اوضاع نابسامان اقتصادی مانند افزایش نرخ تورم، بیکاری، کاهش قدرت خرید مردم، بی‌ارزش شدن پول ملی و نابسامانی‌های دیگری مانند اجماع جهانی علیه کشور و تحریم‌های جدید، تخلفات مالی میلیاردی در پاک دست‌ترین دولت تاریخ و موارد متعدد بسیار ناشی از مدیریت اصولگرایانه که برای نوشتن این شاهکارها احتیاج به نگارش یک دوره شاهنامه است بوده‌ایم. 

و جالب‌تر آنکه دولت اصولگرای محمود احمدی‌نژاد با حمایت قاطع اصولگرایانی مانند دکتر ولایتی بر مسند امور رسید و اکنون چهره‌های اصولگرایی مانند ایشان به جای آنکه نقش خود در شرکت در این دولت را بپذیرند با فرار به جلو به دنبال تداوم این مدیریت ناکارآمد در عرصه کشور هستند و از واژه «مصیبت» برای به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان استفاده می‌نمایند.

این در حالی است که مردم هنوز با توجه به برخی کاستی‌های انگشت‌شمار، دوران شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور را در زمان روی کار بودن اصلاح‌طلبان بر مدیریت کشور که با احترام به حقوق ملت و آزادی های مردم توام بود فراموش نکرده‌اند. بهتر است حداقل در برابر وجدان خود پاسخگو باشیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mardomsalari.com


مطالب داغ سایر بخشها:
آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور کجاست؟
دستگیری سارق مأمورنما در گرگان
زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات 92 اعلام شد
قیمت‌های منطقی میوه از زبان باغداران
رییس‌جمهور در بوشهر: هیچ‌کس نتوانسته سر احمدی‌نژاد کلاه بگذارد