صادق محصولی به اظهارات اخیر آیت الله یزدی پاسخ داد.

آیت الله محمد یزدی  پیش از این با تاکید بر حفظ وحدت میان اصولگرایان گفته بود: نکته اصلی این است که در ائتلاف اصولگرایان، باید محور این باشد، یک نفر که نامزد نهایی می‌شود، بقیه به عنوان وزیر یا همکار در کنار دولت باشند. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خوب است کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند، به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان اضافه شوند، ادامه داده بود.بهتر است کسانی که کنار می‌روند، همکار یا وزیر شوند.

صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری در واکنش به این اظهارات گفته است:بعضی متأسفانه می‌گویند یکی رئیس شود و فرد دیگر هم در قدرت شریک شود، ملاک در دین که شراکت در قدرت نیست!بر خلاف برخی، مشکل ما در جبهه پایداری این است که نامزدهای ما از قبول مسئولیت و پذیرش بار سنگین گریزان هستند و باید جمع شویم و تکلیف و قبول مسئولیت را بر روی دوش آنها تحمیل کنیم. حضرت علی(ع) وقتی مردم به ایشان مراجعه می‌کردند می‌گفتند مرا رها کنید و من مشاور شما باشم بهتر است و امیرتان نباشم و وقتی می‌بیند همه حاضر شده‌اند و اصرار دارند در نزد خدا چاره‌ای جز پذیرش نمی‌بینند و شخصی که دنبال خدمت به مردم باشد، اول خودش را مطرح نمی‌کند و نمی‌گوید اصلح رأی ندارد وگرنه ما هم می‌خواستیم اصلح رأی بیاورد خوب شما هم کمک کنید اصلح رأی بیاورد.

آیت الله خوشوقت می‌فرماید اگر شما دنبال اصلح نروید، اصلح نامزد نمی‌شود و اصلح کسی است که از مسئولیت فراری است و تکلیف ما این است که این فرد را برای جامعه معرفی کنیم و کسی که دنبال قدرت نیست باید از اصلح حمایت کند و اگر این وضعیت ایجاد شود اصلح معروف و مقبول‌ترین می‌شود و حتی اگر بالا ترین رأی را قبلا نداشت با حمایت دیگران بالاتر می‌رود.
محصولی در ادامه اظهاراتش به صورت غیر مستقیم انتقاداتی را نیز متوجه محمد باقر قالیباف کرده است.

وی گفته است :احمدی نژاد زمانی که در شهرداری بود، برای هزینه یک ریال از بیت‌المال حساسیت نشان می‌داد و حتی در دولت نهم بسیار مراقب بود و الان اینگونه شده است.
حال فردی که از اول مبذر است و بر خلاف دستور دین، باکی از تبذیر ندارد، و فقط در انتخابات مجلس نهم ده‌ها میلیارد تومان هزینه کرده است آیا با شعار اصولگرایی هماهنگی دارد. لذا ما به خاطر این با آنها اتحاد نکردیم که دیدم بعضی از آنها منشور اصولگرایی را رعایت نمی‌کنند ( متاسفانه برخی از دوستان هم با اقدام غلط خود ساکتین فتنه را تطهیر کردند.)

محصولی گفت: شما ببینید چند درصد مدیران مدیریت فعلی این آقا اصولگرا هستند و می‌بینید که شاید بیش از 70 درصد از آنها اصلاح طلب، تکنوکرات و کارگزارانی است و این با کدام ملاک اصولگرایی تطبیق دارد حال اگر بعضی دیگر که در فتنه ساکت نبودند و مواضع خوبی داشتند با این افراد ائتلاف کنند خودشان را زیر سؤال می برند و اگر تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری شرط است، کدام تکلیفی به شما می‌گوید با کسی ائتلاف کن که شاخص‌های لازم برای اصولگرایی را برای این سطح از مسئولیت ندارد. البته الان افراد زیادی اعلام نامزدی کرده‌اند که بعضی از آنها برای این است که در این شرکت سهامی خاص قدرت سهیم باشند و ممکن است در آینده با اخذ وعده حضور در مسئولیت‌های آتی، به نفع وعده دهنده کنار رفته و از نامزدی اعلام انصراف کنند.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: aryarnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
مذاکرات غیر مستقیم حماس و تل آویو/کاهش محاصره غزه محور مذاکرات
هدفمندی یارانه ها تولیدات را پایین آورده است/ امیدواری به سال 92
دستوراستخدام ۷۰ هزارنفر ازسوی‌احمدی‌نژاد
انفجار یک شهاب سنگ ديگر در کوبا
ریتم اجاره ثانیه به ثانیه تند می شود/بهای اجاره به نرخ روز