حوادث ۲۲ بهمن قم
رئیس كمیته پیگیری حوادث 22 بهمن در قم از نهایی‌شدن گزارش این كمیته طی دو هفته آتی خبر داد.


منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسی ‌های كمیته حوادث 22 بهمن در قم گفت: روز گذشته بنده و نقوی‌حسینی برای نشست با مسئولان استان قم به این شهر سفر كردیم.

وی در ادامه افزود: تحقیقات و بررسی‌ها برای رسیدن به نتیجه نهایی در حال انجام است و پس از پایان بررسی این کمیته، گزارش نهایی به کمیسیون امنیت ملی ارائه می‌شود.

نایب رئیس كمیسیون امنیت‌ملی همچنین اظهار داشت: گزارش كمیته پیگیری حوادث 22 بهمن در قم طی یكی دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از اعضای کمیته پیگیری حوادث اخیر قم روز پنجشنبه هفته جاری نیز به این شهر سفر خواهند کرد و با مراجع عظام تقلید ملاقات‌هایی را برگزار خواهند کرد.

وی همچنین در ادامه افزود: کمیته پیگیری این موضوع تا کنون دو بار در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری برای بررسی این حادثه به شهر قم سفر کرده اند. روز شنبه اعضای کمیته با شورای تامین شهر قم نشست مشترکی را برگزار کردند و روز گذشته نیز نشست مشترکی با فرماندهی سپاه استان قم و مسئولان اطلاعات و حفاطت سپاه و معاون برنامه ریزی سپاه و فرماندار قم برگزار شد و نظرات آنها و اطلاعاتی که داشتند مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ بعد از اتفاقات 22 بهمن در قم كمیسیون امنیت ملی اقدام به تشكیل كمیته‌ای برای بررسی این اتفاقات كرد كه حقیقت‌پور، نقوی حسینی، دواتگری و جهانگرزاده اعضای این كمیته را تشكیل می‌دهند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
علت عدم کاندیداتوری توکلی
ارائه 228 میلیون دلار ارز مبادله‌ای به دانشجویان غیر بورسیه
پازل معادلات امریکا،ایران را کم دارد
شبیخون پسر ۲۰ ساله به زن دایی خود
آغاز فروش لیزینگی محصولات پارس خودرو + جدول فروش