ائتلاف اکثریت اصولگرایان
جبهه پیروان به دنبال اجماع با دیگر اصولگرایان است.


 سید کمال الدین سجادی ،سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا گفت:همانطور که اعلام کرده ایم جبهه پیروان خط امام و رهبری در نهایت به سه کاندیدای مشخص رسیده است یعنی آقایان محمدرضا باهنر،منوچهر متکی و یحیی آل اسحاق به عنوان کاندیدای مطرح جبهه معرفی شده اند.

وی افزود:جبهه پیروان این سه کاندیدای خود را  به صورت کتبی به مجموعه های اصولگرایی چون جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین معرفی کرده است تا در ائتلاف بزرگ اصولگرایان قرار بگیرند و در نهایت از بین 8یا 9عضو حاضر در این ائتلاف یک کاندیدای واحد انتخاب شود .
این فعال سیاسی تاکید کرد:گفتگو و مذاکره سه کاندیدای جبهه پیروان با آقای پورمحمدی قابل قبول است زیرا این موضوع در راستای ائتلاف بزرگ صورت می گیرد.
سجادی درباره ائتلاف 1+2خاطرنشان کرد:ائتلاف 1+2بخشی از اصولگرایان هستند بنابراین آن شمول لازم را ندارند در واقع مجموعه های مختلف اصولگرا باید شمول لازم را پیدا کنند تا از بین آنها یک کاندیدای واحد مشخص شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر گفتگو و مذاکره سه کاندیدای جبهه پیروان با پورمحمدی در راستای تعامل است ما در تلاش هستیم به کاندیدای واحدی که واجد بیشترین شرایط باشد برسیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره علت تعامل این جبهه با پورمحمدی اظهار داشت:قطعا تعامل برای آن است که هر کس در نظرسنجی ها بیشترین امتیاز را به دست آورد آن شخص انتخاب شود و با تعامل افراد دیگر از رقابت کنار بکشند بنابراین مقبولیت افراد در جامعه اصولگرایی شرط است و دیگر نامزدها پس از مشخص شدن این موضوع باید با فرد منتخب مساعدت و همکاری کنند.

وی گفت:جبهه پیروان برای انتخابات پیش رو سه کاندیدا بیشتر در نظر ندارد بنابراین ما با طیف های دیگر اصولگرایی تنها می توانیم تعامل داشته باشیم البته ما به راهنمایی روحانیت نیازمندیم و می خواهیم در ذیل روحانیت حرکتها را شکل بدهیم.

سجادی تصریح کرد:جبهه پیروان به دنبال اجماع با دیگر اصولگرایان است اما در آینده  ثابت خواهد شد که آیا این اجماع عملی می شود یا خیر .


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: aryanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
عضویت همزمان یک مدیر در 10 هیات مدیره
نرخ انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی امروز (91/12/13)
آزمایش کلاهک‌ هسته‌ای‌ایران در کره‌شمالی!
زیباکلام: اصلاح طلبان حمایت کنند هاشمی رای بالا می آورد
واکنش سایت میرحسین موسوی نسبت به تسلیت احمدی نژاد به رهنورد