اتخاذ تمهیدات امنیتی برای مراسم بزرگداشت امام خمینی
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: برای تامین امنیت مراسم بزرگداشت حضرت امام در سال جاری از آن سوی مرزها تا عمق کشور و خود مراسم لایه‌هایی پیش بینی شده تا از هرگونه اقدام ضد امنیتی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین ذوالفقاری در جلسه هماهنگی کمیته‌های برگزاری بزرگداشت مراسم حضرت امام (ره) اظهار کرد: بعد از مراسم سال گذشته جلسه‌ای تشکیل شد و معایب و نواقصی که وجود داشت در 16بند احصاء شد و در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد:هفته گذشته نیز گزارشی از مسئولین کمیته‌ها اخذ شد و مشخص شد که این 16 مورد یا برطرف شده و یا این که در حال برطرف شدن است.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و مسئولین کارگروه‌های تشکیل شده برای تامین نظم و امنیت مراسم ارتحال امام در سال جاری در آمادگی کامل به سر می‌برند اظهار کرد: از آن سوی مرزها تا عمق کشور و تا خود مراسم لایه‌هایی پیش بینی شده است تا از هر گونه اقدام ضد امنیتی در مراسم جلوگیری شود.

وی درادامه با مورد توجه قرار دادن اقدامات انجام شده برای امنیت زائرین گفت: در حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در نظر گرفتن تمهیدات لازم از مبدا تا مقصد به شورای تامین استان‌های سراسر کشور ابلاغ و پیش‌بینی‌های جدید در این راستا انجام شده است .

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام در سال جاری با نیمه شعبان مقارن شده است، گفت:‌ با توجه به ایجاد ترافیک در مسیر حرم به قم و محورهای مواصلاتی پیش بینی‌های لازم انجام شده و کمیته‌های ترافیکی یک روز قبل از مراسم در محل‌های لازم مستقر خواهد شد.

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: با آخرین گزارشات رسیده و موارد لحاظ شده و کارهای انجام شده ما در راستای برگزاری مراسم امسال مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا