در 24 ساعت گذشته وقایع گوناگونی در گوشه و كنار جهان رخ داده اند. این اخبار بنا به اهمیت یا جذاب بودن مانند همیشه تیترهای رسانه های مختلف را تشكیل داده اند.

 
عكس های خبری بخش مهمی از اخبار را به خود اختصاص می دهند. نگاهی كوتاه به عكس های  
جذاب 24 ساعت گذشته سایت بی بی سی از خبرگزاری ها.
 
 
  منظره جالب یك نقاشی بر سطح حاشیه ریجنت كانال شهر لندن كه به اندازه‌ ای طبیعی جلوه می‌كند كه این دوچرخه سواراز بیم افتادن در این پرتگاه ناگهانی از دوچرخه پیاده شده و با حیرت به آن چشم دوخته است.
 
 
 
يك دختربچه پاكستانی سروصورت برادر كوچكش را در كنار يك كانال آب در اردوگاه آوارگان صوابی می شويد و پسربچه ديگری در داخل آب بازی می كند.
 
 
دو زن افغان پوشيده در برقع در حالی كه كودكانشان را در آغوش دارند از خيابانی در شهر كابل عبور می كنند.
 
 
نسل آتی قطار سريع السير شركت ايست جاپان ريلوی كه در سال 2011 در مسير توكيو – آئوموری به خدمت گرفته می شود و سرعت آن 320 كيلومتر در ساعت است.
 
  
يك مرد در صبح سرد در پاركی كه سطح آن از برگ های پاييزی پوشيده شده در شهر سانتياگو ، پايتخت شيلی قدم می زند.هم اكنون در نيمكره جنوبی آخرين روزهای فصل پاييز است.
 
 
يك مرد پاكستانی در بيمارستانی صحرايی در اردوگاه آوارگان چوتا لاهور در ايالت سرحد شمال غربی پاكستان دختربچه كوچكش كه تب داشته و آب بدنش را از دست داده در آغوش گرفته و با نگرانی به او نگاه می كند.
 
 
تصوير زنان كارگر هندی در حال حمل خاك يك درياچه خشك شده در حومه شهر حيدرآباد هند.
 
 
كودكان آواره سوماليايی ظرف به دست در يك اردوگاه آوارگان در حومه موگاديشيو، پايتخت سومالی درصف دريافت غذا از آژانس برنامه جهانی غذای سازمان ملل ايستاده اند.
 
 
تصوير جالب 3 مرد انگليسی در پال مال پارك شهر لندن كه لباس های قرون گذشته را به تن كرده و در حال بازی « پايل مايل» هستند كه قدمتی 400 ساله دارد.
 
 
منظره شاتل فضايی اينديور در سكوی پرتابش در كيپ كاناورال ايالت فلوريدا در هنگام شب. پرتاب اين شاتل بارديگر به دليل مشكل فنی در سوختگيری به تعويق افتاده است.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jamejamonline.ir
ساير مطالب:
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در سراسر كشور (تصويری)
پيروزی تيم فوتبال ايران برابر امارات (تصويری)
کفش و دمپایی مردم فقیر از لاستیک و تایر ماشین (تصويری)
گزارش تصویری از نبوغ یخی در لیوان نوشیدنی