همه کسانی که به حسن روحانی تبریک گفتند
عارف نوشت: رأی اعتماد دوباره اکثریت ملت شریف ایران به جنابعالی و کسب توفیق خدمت مجدد به این ملت نجیب رابه حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم.

پیام های تبریک به حسن روحانی بابت پیروزی در انتخابات

پوتین پیروزی را به روحانی شادباش گفت


خبرگزاری ایرنا: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را شادباش گفت.

پوتین در پیام خود به رئیس جمهوری ایران که روز شنبه در پایگاه خبری کاخ کرملین انتشار یافت، ضمن شادباش پیروزی در انتخابات، تاکید کرد: آماده ایم تلاش های گسترده تری برای توسعه همکاری های دو کشور و نیز دستور کار بین المللی انجام دهیم.

رئیس جمهوری روسیه همچنین در پیام خود ابراز امیدواری کرده است، توافق های صورت گرفته به ویژه در سفر اخیر روحانی به روسیه (7 و 8 فروردین) همسو با منافع دو ملت دوست و برای حمایت از ثبات و امنیت خاورمیانه و کل جهان تحقق یابد.

در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران که در داخل و 102 کشور از جمله در روسیه با چهار صندوق رای گیری برگزار شد، براساس تازه ترین نتایج رای شماری ها، روحانی بیش از 23 میلیون رای کسب کرد و برای ابراهیم رئیسی دیگر نامزد هم بیش از 15 میلیون رای به صندوق ها انداخته شد.

**********************************************************

پیام تبریک امیر کویت به حسن روحانی


خبرگزاری مهر: امیر، ولیعهد و نیز نخست وزیر کویت با ارسال پیام های جداگانه ای انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفتند.

شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت پیامی تبریکی به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به مناسبت انتخاب  مجدد وی به عنوان رئیس جمهور  ایران تبریک گفت.

امیر کویت در این پیام برای وی آرزوی سلامت و عافیت کرد و ابراز امیدواری کرد که روابط  خوب میان دو کشور شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر باشد.

شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کویت نیز طی پیامی پیروزی دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت و برای وی آرزوی سلامت و موفقیت کرد.

شیخ جابر مبارک الحمد الصباح نخست وزیر کویت نیز پیامی مشابهی برای حسن روحانی ارسال کرد.

********************************************************


عارف پیروزی روحانی را تبریک گفت

خبرگزاری ایرنا: در پیام محمدرضا عارف آمده است: رأی اعتماد دوباره اکثریت ملت شریف ایران به جنابعالی و کسب توفیق خدمت مجدد به این ملت نجیب رابه حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم. مطمئناً در خلق این حماسه ماندگار پیروز اصلی ملت بزرگوار ایران است که با حضور حداکثری خود زمینه‌ساز این رخداد عظیم ملی شدند.

این پیام می افزاید: جا دارد از مردم بزرگوار ایران که پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند به سبب همراهی‌های ارزشمندشان که نشان از فهم و درک بالای مردم بزرگوارمان دارد، تشکر کنیم و قدردان آن باشیم.

در بخشی از این پیام آمده است: همچنین باید از رهبری معظم انقلاب که به مانند گذشته با رهمنودهای ارزشمندشان بویژه تاکید بر حفظ آرای مردم توسط مسئولان، موجب اطمینان خاطر برای سلامت انتخابات شدند، سپاسگزاری کنیم.

عارف افزوده است: حضور گسترده و مشارکت هدفمند آحاد مردم کشورمان در خلق حماسه ٢٩اردیبهشت ٩٦ با ارشادات رهبری معظم انقلاب اسلامی، انجام وظیفه نهادهای اجرایی و نظارتی، تأمین نظم و آرامش توسط متولیان امر، اطلاع رسانی‌های مؤثر حوزه رسانه، نقش آفرینی جوانان و زنان تحقق یافته است.

وی ادامه داده است: امیدوارم این حضور؛ فرصتی را برای جناب عالی فراهم سازد که بتوانید ضمن تداوم اهداف و برنامه‌های قبلی و نیز پیگیری تصمیمات موفق دوره یازدهم، نسبت به تسریع در امر رونق اقتصادی و اهتمام بیشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم، استفاده از جوانان و زنان در ساختار دولت، پیگیری لغو تحریم‌های ظالمانه غیر هسته‌ای از طریق توسعه و تقویت دیپلماسی گفتگو با دنیا، برطرف کردن تمامی آثار و پیامدهای ناگوار حوادث ٨٨ بویژه رفع حصر محصوران با رایزنی، اعتمادسازی و حسن استفاده از اختیارات قانونی و تجارب گذشته توجه ویژه‌ای بفرمایید.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان خطاب به روحانی اظهار کرده است: باشد که آثار نیک و ماندگاری برای خود، در تاریخ معاصر ایران برجای بگذارید.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به پیروزی رسید.

**************************************************************8
تبریک خاویر سولانا به حسن روحانی

خبرگزاری ایرنا: خاویر سولانا مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه انتخاب مجدد حسن روحانی را به سمت ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

سولانا در توییتی امروز (شنبه) نوشت: روحانی برنده انتخابات ایران است. این را تبریک می گویم. فرصت دیگری برای ایران و منطقه.

1250337_872.jpg

'عبدالرضا رحمانی فضلی' روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: 'حسن روحانی' با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

وی افزود: تا کنون نتایج 99.7 درصد شعبه های رای کسب شده و تقریبا نتیجه نهایی است. آرای صحیح شمارش شده نیز 41 میلیون و 220 هزار 131 رای اعلام شد.

رحمانی فضلی ادامه داد: حسن روحانی با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای اکثریت آرا را کسب کرده و پیروز انتخابات است و 57 درصد آرا را کسب کرده است.

*******************************************************

پیام تبریک رئیس هلال‌ احمر به روحانی



خبرگزاری ایسنا: متن پیام تبریک دکتر ضیائی بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

 با سلام و احترام
انتخاب دوباره جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، یقینا نشانه اعتماد و اعتقاد یک ملت بصیر به ظرفیت‌ها و خدمات دولت تدبیر و امید بود که با هدایت حکیمانه جنابعالی، عزت و دستاوردهای عظیمی را در چهار سال گذشته تقدیم کشور کرده است.

مردم کشورمان با لبیک به خواست رهبری معظم و با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت، ضمن خلق و ثبت حماسه اي ديگر ، پیمان دوباره‌ای را با نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب خویش برای تعالی و پیشرفت ایران بزرگ بستند.

جمعیت هلال احمر نیز همچون هميشه و در این راه و تکلیف ملی، در کنار مردم و دولت خواهد بود و با همت امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو این جمعیت که عصاره ملت نوعدوست ایران هستند، پیام بشردوستی و صلح ایرانیان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

اینجانب، به عنوان عضو و نماینده خانواده بزرگ و مردمی جمعیت هلال احمر، این انتخاب فرخنده را به حضرتعالی و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق و سربلندی بیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.»

 

منبع: گردآوری سیمرغ