وعده ارتش به مردم در مناطق زلزله‌زده
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.

نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور

 امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی و کاهش برودت هوا و بارندگی اخیر، هموطنان عزیز زلزله زده نیاز به تجهیزات و وسایل گرمایشی دارند که روزانه تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در اختیار زلزله زدگان قرار می‌دهیم. جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «ارتش با تمام توان امداد رسانی را ادامه می دهد»٬ تاکید کرد: چادر، نایلون، موکت، پتو، پیک نیک، والور، مواد غذایی و ... از جمله موارد مورد نیاز عزیزان حادثه دیده بود که توسط کارکنان شریف نیروی زمینی ارتش واگذار شد.

نعمتی اظهار کرد: بخش مهم در سطح شهر و محله‌ها موضوع تامین امنیت است که توسط تیپ های ۶۵ و ۳۵ واکنش سریع انجام می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: مهمترین مسؤلیت گروه و یگان مهندسی نیروی زمینی واگذاری و نصب کانکس، سرویس‌های بهداشتی و حمام صحرایی بود که در محله‌های مورد نیاز انجام شده است.

نعمتی سرکشی مداوم کارکنان نیروی زمینی ارتش را وظیفه‌ای برای آنها عنوان و تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir