سازمان تبلیغات: ۹۰درصد با کشف حجاب مخالفند
معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کسی مثل مسیح علی نژاد سعی می‌کند که القا کند اکثر بانوان ایران در رابطه با حجاب ناراضی هستند و می‌گویند نباید این حجاب اجباری باشد؛ در بررسی‌هایی که انجام شده این نتیجه حاصل شده که بیش از ۹۰ درصد از مردم معتقدند نباید کشف حجاب صورت گیرد

سازمان تبلیغات: ۹۰درصد با کشف حجاب مخالفند

حجت الاسلام والمسلمین ناصر میرمحمدیان در نشست بررسی آینده نگرانه تبلیغ دین در ایران اسلامی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: این کمبود بودجه ها با وجود همه مشکلات یک اتفاق و ظرفیت خوبی را ایجاد کرده تا نهادهای مختلف مانند حوزه علمیه و سازمان تبلیغات در کنار یک میز جمع شده و همکاری کنند و از کارهای انفرادی پرهیز کنند.

او افزود: ما برای رسیدن به نقشه جامع تبلیغ باید فضای تبلیغ را ترسیم کنیم و راه دیگر این است که هر بخشی عرصه خاصی را انجام دهد و کارها به صورت زنجیره وار تقسیم شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر ضرورت گروه های تبلیغ برای همه قابل قبول بوده و نباید در اهمیت این گروه ها متوقف شویم؛ ما باید در حال حاضر به فکر ایجاد ایده ها و روش های جدید باشیم.

او ادامه داد: نگاه ما باید از یکپارچه به محله ای تبدیل شود، این نگاه با سبک مدرن که ما را به سمت اهداف تعیین شده می کشاند مقابله می کند.

میرمحمدیان عنوان کرد: سازمان داده بنیاد دارای دستگاه رصد بوده که برای همگان جامع است، ما در عرصه تبلیغ نیازمند این سازمان هستیم.

او اضافه کرد: کسی مثل مسیح علی نژاد سعی می کند که القا کند اکثر بانوان ایران در رابطه با حجاب ناراضی هستند و می گویند نباید این حجاب اجباری باشد؛ در بررسی هایی که انجام شده این نتیجه حاصل شده که بیش از ۹۰ درصد از مردم معتقدند نباید کشف حجاب صورت گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد خانم های بدحجاب نسبت به اصل حجاب نظر مثبتی دارند و برای بانوان محجبه احترام قائل هستند.

او تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک سامانه ای برای پاسخگویی به سوالات شرعی داشت که این سامانه در دفتر تبلیغات نیز وجود داشت، ما برای جلوگیری از موازی کاری در سازمان تبلیغات کارکرد این سامانه را به مشاوره مدیریت فرهنگی تغییر دادیم.

میرمحمدیان مطرح کرد: در پی این هستیم که نقشه جامع تبلیغی کشور را تدوین کنیم و آن را به بلوغ برسانیم تا ظرفیت های نظام و انقلاب را در یک محور جمع کنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir