اقلام بهداشتی، شوینده و ضدعفونی‌کننده‌‌‌‌ای با برند گلرنگ به مراکز خیریه، اهدا شد.

اهمیت به فرهنگ همدلی در گلرنگ


به گزارش روابط عمومی شرکت گلرنگ، ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی در ماه میهمانی خدا، زنده‌نگه‌داشتن فرهنگ همدلی و ارتقای ظرفیت بهداشتی مراکز خیریه در روزهای سرنوشت‌ساز مبارزه با کرونا، از اهداف شرکت گلرنگ برای اهدای این اقلام بهداشتی به مراکز خیریه، محسوب می‌شود.

این شرکت بر مبنای دستیابی به این اهداف و ضمن نیاز به رعایت بهداشت هموطنان، میزان ۳ تن مواد ضدعفونی کننده و ۲۵ عدد پمپ شارژی الکتریکی را به منظور ضدعفونی مستمر و روزانه در دوران مقابله با بحران کرونا به این مراکز، اهدا کرد.
 

1.jpg


گفتنی است، شرکت گلرنگ به منظور تامین مواد بهداشتی و شوینده کشور در شرایط فعلی، رتبه‌ای تازه در رده ظرفیت تولیدی خود، کسب کرد.

همچنین ضدعفونی بیمارستان‌های کشور از جمله اقدامات شرکت گلرنگ با همراهی و مشارکت، مرکز خیریه "امید فردا" ، گروه داوطلبان حوزه پیشگیری موسسه خیریه "نیک گامان جمشید" و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.
 

2.jpg


برند گلرنگ پیش از این نیز در راستای یاری‌رسانی به هموطنان در شرایط سخت، از طریق راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه مدرسه شهید صدوقی در روستای غنی‌آباد ورامین و اهدای اقلام بهداشتی و شوینده، تهیه کاپشن و لوازم‌التحریر و هدیه به دانش‌آموزان مدرسه شهید مفتح روستای اسلام آباد شهرستان ورامین به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداخت.

جهت تماشای ویدئوی اهدای مواد ضدعفونی کننده اینجا کلیک کنید.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: golrang.ir