محصول جدید دوو برای حضور پررنگ تر و قوی تر در بازار لوازم خانگی
برند دوو بعد از مدتها که در حوزه‌های مختلف از جمله تولید لوازم خانگی مشغول فعالیت بوده‌است، به زودی تصمیم دارد از محصول جدید خود رونمایی کرده و آن را وارد بازار جهانی کند .


این تولیدکننده در همایش خود اعلام کرده‌است که محصول جدید در یکی از دسته‌های لوازم‌ خانگی قرار خواهد گرفت و اواسط مهرماه امسال به عموم معرفی خواهد شد.

شرکت دوو از اعلام جزییات بیشتر در مورد این محصول خودداری کرده‌است، احتمالا در آینده نزدیک با آغاز پویش‌های تبلیغاتی، اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست خواهد آمد.

درسال‌های گذشته، دوو توانسته‌ است با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و با رقابتی چشم گیر، بازار کشورهای مختلف را مانند گذشته در اختیار بگیرد. این شرکت، با تلاش فراوان و پشتکار پس از سال‌ها توانسته از بحران عبور کرده و با تمرکز بیشتر به‌سمت تولید انواع لوازم خانگی حرکت کند و در این مسیر با درنظر گرفتن نیازها و تجربه مصرف‌کننده درهر اقلیم موفق بوده‌است.

فعالیت‌های تولیدی شرکت دوو علاوه بر کره، در کشورهای بزرگی مانند لهستان و ایران انجام می‌شود که همین موضوع، این شرکت را تبدیل به برندی جهانی در عرصه تولید محصولات کوچک تا بزرگ لوازم خانگی کرده‌است.

دوو سال گذشته در بخش محصولات صوتی تصویری، از تلویزیون‌هایی با تکنولوژی OLED خود با نام اپرا رونمایی و وارد بازار کرد، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری محصولات مختلفی در رده‌های محصولی متفاوت به سبد محصولات این برند افزوده شود.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: daewoo.ir