فردا همزمان با روز فناوری هسته یی از چندین دستاورد صلح‌آمیز هسته‌یی که طی سال 93 به دست آمده از جمله تولید اولین مجتمع سوخت مجازی بومی، سه محصول رادیوداروی جدید و یک محصول در حوزه محیط زیست رونمایی می شود.

زارعان، معاون سازمان انرژی اتمی ایران و دبیر برگزاری مراسم 20 فروردین با تبریک روز ملی فناوری هسته‌یی و مصادف شدن این روز با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: این دستاوردها نشان‌دهنده خلاقیت، خودباوری و اقتدار در مدیریت جهادی ریاست سازمان و مدیران و مسوولین گمنام در صنعت هسته‌یی است.

وی به نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم با موضوع دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌یی برگزار می‌شود، گفت: رییس جمهور و رییس سازمان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

زارعان با تقدیر از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های بی‌دریغ ریاست جمهوری بیان کرد: براساس راهبردها و سیاست‌گذاری‌های سازنده ریاست سازمان و برنامه‌های صنعت هسته‌یی ان شاء‌ الله در سال 94 با توکل به خداوند و استعانت از ائمه اطهار بتوانیم، با نشاط و مدیریت جهادی، دستاوردهایی با فناوری‌های نوین به ملت شریف ایران ارائه کنیم.

این مراسم با حضور رییس جمهور، سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران، متخصصین و جامعه دانشگاهی، مسوولان لشگری و کشوری و متخصصان صنعت هسته‌یی برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir