چاق ترین زن دنیا
خانم ري ني ويليامز Renee Williams هنگامي كه وزنش به ۴۴۵ كيلوگرم رسيد جهت كاهش وزن مورد عمل جراحي كوچك كردن معده gastric bypass قرار گرفت . اما ۱۲ روز بعد درگذشت.

وي كه۲۹ سال داشت هنگامي كه بقدري بزرگ شده بود كه قادر به در اغوش گرفتن دو فرزندش نبود از پزشكان درخواست اين عمل را كرده بود .

خانم ويليامز بقدري بزرگ شده بود كه براي عمل جراحي پزشكان مجبور به  ساخت تختي خاص و عريض بودند. عمل موفقيت اميز بود اما دو هفته پس از عمل در حاليكه ۲۵ كيلوگرم از وزنش كم شده بود بر اثر حمله قلبي ناگهاني درگذشت.

ري ني از همان كودكي براي كاهش وزن خود تلاش مي كرد اما در ۱۲ سالگي كاملا فربه شده بود .وي در ۱۵ سالگي ازدواج كرده و در ۱۶ سالگي در حاليكه ۱۹۰ كيلوگرم وزن داشت اولين فرزندش را به دنيا اورد .ري ني هنگام تولد دخترش به وزن ۲۲۳ كيلوگرم  رسيده بود .

 

در سال ۲۰۰۳ وي دچار يك سانحه تصادف برخورد با يك اتومبيل شد كه منجر به شكستگي پايش شد كه پس از ان ديگر قادر به راه رفتن نبود.وي كه پس اين بستري شدن اشتهايش هم بيشتر شده بود تا جايي پيش رفت كه به گفته دختر ۱۳ ساله اش كه در مرگ مادرش شوكه شده است وي تا ۸ برگر در يك وعده غذايي مي خورده است .