این نمونه کمیاب شورولت حراج می شود
هنگامی‌که به نسل اول شورولت کوروت یا همان C1 فکر می‌کنید، احتمالاً فکر می‌کنید که یک پیشرانهٔ شش سیلندر در زیر کاپوت آن قرار دارد. اما این تصور لزوماً همیشه درست نیست؛ مانند این نمونهٔ بسیار کمیاب که قرار است به زودی به حراج گذاشته شود.

حراح شورولت کوروتی که فقط دو دنده دارد! 

در سال سوم تولید نسل اول شورولت کوروت یعنی سال 1955، شورولت پیشرانهٔ 3.9 لیتری شش سیلندر خطی آن‌را با یک واحد 4.3 لیتری V8 جایگزین کرد. در این سال تنها 700 دستگاه کوروت تولید شد که بیشتر آن‌ها به رنگ‌های سفید و قرمز بودند؛ اما در سال 1955 تنها 15 کوروت نیز با رنگ مسی تولید شد.حال یک دستگاه از این کوروت‌های بسیار خاص و کمیاب به حراج گذاشته شده است. این شورولت کوروت بیست و دومین نمونه‌ای است که در سال 1955 ساخته شده است. این خودروی خاص به‌دقت بازسازی شده و هم‌اکنون در اسپانیا قرار دارد. همچنین رنگ مسی این کوروت فوق‌العاده نیز تطابق کاملی با تودوزی و سقف پارچه‌ای کرم‌رنگ آن دارد.

گیربکس این کوروت C1 تضاد کاملی با جدیدترین نمونهٔ کوروت دارد زیرا درحالی‌که هم‌اکنون کوروت C7 از گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده می‌کند، گیربکس اتوماتیک این کوروت C1 تنها دو دنده دارد. بله درست خوانید فقط دو دنده! به همراه یک مبدل گشتاور قدیمی. این شورولت کوروت منحصربه‌فرد قرار است ماه آینده در حراجی RM Sotheb در پاریس به حراج گذاشته شود.

 

منبع: پدال