زمان کشف واکسن ایرانیِ کرونا اعلام شد
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور آقای ستاری در جلسه دیروز این کمیسیون، از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه خبر داد

زمان کشف واکسن ایرانیِ کرونا

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه عصر دیروز (سه‌شنبه 24 تیر) این کمیسیون، گفت: آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون بود.

وی در همین راستا افزود: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این جلسه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در مورد تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، بیان داشت: در ادامه جلسه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا آذرماه امسال واکسن این ویروس کشف شود.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه آقای ستاری خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه کرد، اظهار داشت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت که این موضوع را یکی از برنامه‌های اساسی این معاونت برشمرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com