شركت مايكروسافت كه برای عرضه نسخه جديد مرورگر اينترنتی خود موسوم به Internet Explorer 8 به شدت در تلاش است می گويد نسخه جديداز كاربران در برابر هكرها و ويروس نويسان مواظبت می كند.

 

به گزارش فارس به نقل از Computer World، در این مرورگر از فیلتر امنیتی جدیدی موسوم به XSS استفاده می شود كه از كاربر در برابر اقدامات تخریبی مهاجمان مجازی دفاع خواهد كرد. كارشناسان مایكروسافت می گویند این ویژگی امنیتی تها در نسخه 8 مرورگر اینترنتی مایكروسافت گنجانده خواهد شد و بهتر است كاربران برای حفظ امنیت خود در برابر هكرها حتما این مرورگر جدید را بارگذاری كنند.
Internet Explorer 8 همچنین مانع بارگذاری مخفیانه و ناخواسته بدافزارها بر روی رایانه های شخصی می شود. در صورتی كه كاربر با استفاده از این مرورگر به سایتی مراجعه كند، آدرس آن بررسی می شود و در صورتی كه در پایگاه داده سایت های مخرب وجود داشته باشد كاربر اجازه نخواهد یافت از آن بازدید كند.
برای بارگذاری نسخه بتای این مرورگر می توانید به آدرس http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/ie/ie8/getitnow.mspx مراجعه كنید. حجم فایل بارگذاری این مرورگر 14.5 مگابایت است.