بسیاری از سایت های اینترنتی برای نمایش تصاویر و فایل های ویدیویی از فرمت فلاش یا FLV استفاده می كنند، این فرمت بارگذاری محتوا را برای كاربران دشوار می كند، اما به تازگی شیوه ای جدید برای حل این مشكل نیز ابداع شده است.

 

به گزارش فارس به نقل از eWEEK، بسیاری از كاربران وب معتقدند مشاهده فایل های ویدیویی با فرمت فلاش در محیط های كاربری خارج از محیط وب كار چندان ساده ای نیست.

اگر چه در حال حاضر دهها سایت و ابزار رایگان برای حل این مشكل عرضه شده، اما اكثر آنها همیشه موثر نیستند و كار كردن با برخی از آنها هم بسیار دشوار است. به تازگی نرم افزاری به نام GetFLV روانه بازار شده كه از آدرس getflv.net در دسترس است.

این نرم افزار كه تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار است می تواند به راحتی فایل های ویدیویی فلاش را به انواع فرمت های ویدیویی مانند MP4 ، WMV ، MOV و 3GPمبدل كند. این نرم افزار حتی توانایی تبدیل فایل های مختلف ویدیویی با فرمت های متفاوت به یكدیگر را نیز دارد.

استخراج فایل صوتی از یك فایل ویدیویی فلاش با فرمت mp3 از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

محیط كاربری ساده و قابل درك، قابلیت نمایش وضعیت بارگذاری فایل، امكان توقف بارگذاری و آغاز مجدد آن در هر زمان از جمله مزایای این نرم افزار عنوان شده است.

قیمت این نرم افزار 30 دلار است و در صورت بارگذاری نسخه آزمایشی آن تنها می توان فایل هایی با حجم كمتر از 10 مگابایت را به فرمت ویدیویی تبدیل كرد.