382 نفر به علت آلودگی هوا روانه بیمارستان شدند!
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: آلودگی هوای تهران روز گذشته ۳۸۲ نفر را روانه بیمارستان کرد.
'حسن عباسی' روز دوشنبه گفت: تعداد بیماران قلبی و تنفسی در شهر تهران افزایش یافته بطوری در روز جمعه ( ۵ دی ماه) ۲۶۴ فرد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی از خدمات درمانی مرکز اورژانس تهران بهره مند شدند که این تعداد در روز گذشته (دوشنبه) به ۳۸۲ نفر رسید.

وی از افزایش حدود پنج درصدی ماموریت های این مرکز طی روز گذشته نسبت به روز قبل از آن با توجه به بروز پدیده آلودگی هوا در شهر تهران خبر داد. وی اظهار کرد: مرکز اورژانس تهران یک هزار و ۳۷۲ ماموریت را در روز شنبه هفته جاری انجام داد که این تعداد در روز گذشته به یک هزار و ۴۳۴ ماموریت افزایش یافته است.

عباسی در خصوص گسترش خدمات و مراکز امدادی اورژانس در سطح شهر تهران نیز گفت: در صورت تصویب کمیته اضطرار آلودگی استان تهران، آمبولانس های مرکز اورژانس با هدف خدمت رسانی بیشتر به شهروندان در میادین و معابر اصلی و پرتردد شهر مستقر خواهد شد.

وی به شهروندان تهرانی به خصوص افراد سالخورده، خانم های باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری درون شهری، در صورت ضرورت برای تردد در سطح شهر، از ماسک استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین با اشاره به مزایای مصرف لبنیات در مواقع بروز آلودگی هوا، افزود: مصرف لبنیات نقش بسیار مهمی در دفع سموم اضافی بدن به ویژه برای گروه های خاص شامل زنان باردار، کودکان و سالخوردگان دارد. عباسی افزود: شهروندان در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به خدمات درمانی مرکز اورژانس، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۵ گزارش کنند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی:
زلزله ای به بزرگی 5/3 ریشتر بوشهر را لرزاند!
خواهشمندم جواب آزمایش را زودتر اعلام کنید!
اظهارات مصلحی از زن فاحشه ای که اراذل و اوباش را به خیابان کشاند
ترور یک روحانی در خودروی شخصی اش
خبر تصویری از افتتاح بوتیک داعش