به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خاموش و بی‌صدا ، خیلی گرم و صمیمی به آنکه نزدیک شدند را حس کنیم به یک باره با شبیخونی ناگهانی در محاصره آن قرار می‌گیریم.
 
چه سرد! با ظاهری همچون ماری پر از خط و نشان‌های فریب دهنده،‌چه شد که به سوی آن رفتیم.... و با برنامه‌ای از پیش تعیین شده جوانان را هدف گرفته است.چرا که نبود الگوهای جایگزین آنها را به سمت خود می‌کشاند.
 
جوانان پرهیاهو با انرژی بسیار ، نرم و آرم ، به دلیل نبود الگوهای متناسب لباس و مدل های مو ، تبلیغات رنگارنگ ماهواره‌ها جذب مدل‌ها و سبک بیگانگان می‌شوند.
 
*جوانان فریب خورده در مدل های بیگانه و غربی
 
نبود الگوهای مناسب، لباس و مدلهای مو باعث شده تا گروهی از جوانان مدل لباس و موی خود را از ماهواره، هنرپیشه و فوتبالیست‌های مورد علاقه شان بگیرند به طوری که ادامه این موضوع ممکن است شکست هنجارها و هزینه سنگینی را به همراه داشته باشد.
 
واردات لباس با تنوع مدل و رنگ های بسیار با شمایلی عجیب و غریب و به قول معروف جوان پسندانه!
 
انواع آرم‌ها، نوشته‌ها و اشکالی که جوانان حتی از معنای آن بی‌خبرند. زمینه را برای بازار گرم مدل و لباس در جامعه مهیا می‌سازد.به طوری که اگر تولیدات ملی و ایرانی فاقد تنوع، مدل ها و رنگ‌های مختلف باشد بالتبع، جوانان در نگاه اول جذب همان مار خوش خط و نشان می شوند بی آنکه از عواقب نافرجام آن آگاه باشند.
 
شلوارهای پاره و جوانانی که فقط مد برایشان مهم است+ تصاویر
 
*قلب‌های برخی جوانان مستعمره مدل و لباس‌های بیگانه...!؟
 
بسیاری از جوانان به دلیل ناآگاهی ، از پوشش و علائمی استفاده می‌کنند که خارج از عرف و فرهنگ ما است، علائمی که حکایت از مدل‌های بیگانه و یا شیطان‌پرستی دارد.
 
نشانه هایی که در برخی از افراد با موهای عجیب و غریب و با تراشیدن ابروهایشان و خالکوبی بر پوست بدنشان با اشکالی خاص به وضوح دیده می‌شود و یا لباس‌هایی در اشکال مختلف و شلوارهای پاره و یا شکافته شده انگار نشانه‌ای از تمدن و سبک زندگی غربی است.


شلوارهای پاره و جوانانی که فقط مد برایشان مهم است+ تصاویر
*کودکان در معرض آسیب شیطان پرستان
 
محصولات سرگرمی کودکان، لباس هایی با نقش شیطان، بازی های رایانه ای ، کارتون، انیمیشن و ... شیطان را به یک موجود محبوب ! سرگرمی‌های کودکان تبدیل کرده است و شخصیت‌هایی مانند غول ، هیولا ، شیطان و جادوگر از محبوب‌ترین سرگرمی‌های کودکان است.
 
به طوری که پس از پخش فیلم‌هایی با مضمون شیطان‌پرستی شعار بسیاری از کودکان در کشورهای مختلف جهان به ویژه غرب می‌شود.
 
این در حالی است که برخی خانواده‌ها و جوانان با ناآگاهی‌ از نمادها و نشانه‌های شیطان پرستی استفاده می‌کنند.
 
برخی بر این باورند که توجه به این نمادها و نشانه ها دارند و فقط به دلیل زیبایی و جذابیت خاص از آن استفاده می‌کنند در حالی که این کار متاسفانه تبلیغ و ترویج نمادها و عقاید شیطان‌پرستی است.
 
متاسفانه گسترش نمادها، نشانه‌ها ، مد و لباس های بیگانه ، غرب و شیطان پرستی در کشورهای مختلف به آنجایی رسیده است که بسیار نگران کننده است.
 
و برای جلوگیری از گسترش آن، علاوه بر برنامه‌ریزی مسئولان فرهنگی ، همت و دغدغه‌ همگی مردم، خانواده ها و جوانان به شدت مورد نیاز است.
 
گزارشی از ساره کلهر
 
منبع: باشگاه خبرنگاران/