به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: زن جوانی در مراجعه به این پلیس عنوان داشت: فرد ناشناسی در یكی از شبكه های اجتماعی موبایلی صفحه ای با نام وی ایجاد نموده و در آن تعدادی از تصاویر شخصی و خصوصی وی را به نمایش گذاشته و موجبات هتك حیثیت برای وی را بوجود آورده است.

سرهنگ " مرتضوی " افزود:با اظهارات این زن جوان پرونده مقدماتی تشكیل و با انجام تحقیقات لازم در فضای سایبر و پیگیری های فنی صورت گرفته،متهم توسط كارآگاهان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم نیز كه زن جوانی بود، در برابر مدارك مستند و ادله محكم پلیس به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتك حیثیت و انتقام جویی به علت اختلافات قبلی با شاكی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی به تمامی افرادی كه به هر نحو اقدام به هتك حیثیت در محیط مجازی می كنند هشدار داد و اعلام كرد:بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتك حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران/