به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ محسن نايبي با اشاره به پيوستن مبلغين خانم به طرح نسيم بهشت در ايستگاه هاي مترو اظهاركرد: بيش از نيمي از مسافران خانم هستند و حضور مبلغين خانم فرصت خوبي است تا به راحتي پاسخ سوالات خود را دريافت نمايند.

وي با بيان اينكه اين طرح در سالهاي اخير گسترش يافته است افزود: نگاهي كه شهردار تهران به حمل و نقل عمومي به خصوص مترو دارد يك نگاه ويژه است و اگر در جايي غفلتي صورت گيرد به ما گوش زد مي كنند.

وي افزود: حضور مبلغين در مترو فرصتي را ايجاد كرد تا تلنگري كوچك براي تاثيرات مثبت در ميان مخاطبين مشتاق باشد.

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم فعاليت هايمان در راستاي اجراي سبك زندگي اسلامي - ايراني باشد تا به دنيا بگوييم كه يك سبك زندگي داريم و اين هنر جمهوري اسلامي است .

همچنين محمد صائبی معاون اجتماعی و فرهنگی شركت بهره برداري مترو تهران گفت: اجراي اين طرح با درصد بالايي از رضايت و اعتماد مردم همراه بوده که همين امر باعث شده است بدون هيچ گونه تبليغاتي، با انبوه مخاطبان مواجه شود.

وي با اشاره به اينكه اجرای طرح نسیم بهشت یکی از موفق‌ترین طرح‌ها است افزود: نظرسنجي در خصوص اجراي اين طرح در سال هاي گذشته انجام شده و اين طرح با استقبال عموم مسافران مواجه شده و حضور مبلغين خانم نيز يكي از مطالبات مسافران بود كه آن نيز از امسال اجرا مي شود.

صائبي افزود: طرح نسيم بهشت مسیری جدید در ارتباط روحانیت با مردم است كه در این طرح، روحانیون، با حضور در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنان، شرایط مساعدی را برای گفت‌وگو و ارتباط کلامی فراهم نموده و علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌های دینی مذهبی و برطرف شدن ابهامات و شبهات شرعی، مشاوره‌های دینی و خانوادگی نیز ارائه مي‏ کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شركت بهره برداري مترو تهران از كتاب شدن سوالات مشابه
درسالهاي گذشته خبر داد و تصريح كرد: اين كتابچه ها در اختيار مسافران قرار داد مي شود.

جعفرپور پور مشاور و رئيس شوراي فرهنگي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران نيز اجرا كردن طرح نسيم بهشت در ايستگا هاي مترو را يك طرح جهادي خواند و افزود: اگر يك نفر در مترو با مشاور، از شما يك تصميم اساسي در زندگي اش بگيريد كار اساسي انجام شده است.

وي در ادامه گفت: طبق گفته امام صادق (ع) ما بايد در قدم اول گوش خوبي براي مراجعين باشيم و در همه موارد اظهار نظر نكنيم.

مشاور و رئيس شوراي فرهنگي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان اينكه شهرداري و مترو هزينه زيادي نه مالي بلكه اعتباري براي اجرايي كردن اين طرح پرداخته اند افزود: كاري كنيد حالا كه اين طرح به بلوغ و پختگي رسيده است همه دست اندركاران سر افراز شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران/