به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت در حوالی روستای چشمه سفید کرمانشاه اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی، مامور رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد یک دستگاه اتوبوس ولوو حامل زائران عراقی از محور کرمانشاه به مقصد استان قم در حال حرکت بود که سه نفر مرد جوان از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 اتوبوس را متوقف می کنند و مدعی حمل دلار جعلی توسط مسافران می شوند در واقع متهمان با در اختیار داشتن بی‌سیم و سایر تجهیزات تحت عنوان مامور مبادرت به جمع آوری پول از مسافران می کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: متهمان از راننده اتوبوس درخواست کرده بودند که پشت سر آنان حرکت کنند و اتوبوس را به همراه مسافران به مقر آنان دلالت دهد.

امان‌اللهی افزود: متهمان از 6 مسافر اتوبوس 10 میلیون و 600 دینار عراقی، 2 هزار و 200 دلار و چهار میلیون تومان به سرقت بردند و از محل متواری شدند.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تاکید بر کشف سرقت صورت گرفته با بهره بردن از اطلاعات و شگردهای پلیسی و تلاش شبانه روزی روز گذشته سارقان شناسایی شدند.

امان‌اللهی تاکید کرد: در عملیاتی حساب شده دو نفر از سارقان دستگیر شدند و به جرم خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

وی در پایان با بیان اینکه با اطلاعات به دست آمده از سوی متهمان دو همدست دیگر سارقان شناسایی و دستگیر شدند، گفت:خودروی مورد استفاده در سرقت هم توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران/