به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی شكایت مردی جوان و گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 18 میلیون ریال از حساب بانکی اش موضوع در دستور كار تیمی از كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
 
وی افزود: شاكی در تحقیقات اولیه اظهار داشت با وجود این که کارت بانکی خود را به کسی نداده ام ولی متوجه شدم مبلغ 18 میلیون ریال از حسابم برداشت شده است.
 
سرهنگ"سید محسن عرفانی"افزود: با توجه به اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و پلیسی و همچنین استعلام از مبادی ذیربط توانستند متهم را شناسایی و طی عملیاتی در مشهد دستگیر كنند.
 
این مقام مسئول انتظامی گفت: متهم که دختر دانشجویی بود ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت: سوار خودرو مالباخته بودم که به بهانه خرید شارژ از ماشین پیاده شدم و طی نقشه از قبل تعیین شده به بهانه این که کارت عابرم قفل شده لحظه ای کارت عابرش را قرض گرفته تا شارژ تلفن همراه تهیه کنم. به محض رسیدن به دستگاه خود پرداز علاوه بر خرید شارژ تلفن همراه رمز دوم ایجاد و سایر مشخصات روی کارت یادداشت كردم و با ارائه پرینت حساب و برگردادندن کارت به وی در فرصت مناسبی شهریه دانشگاهم را با رمز دوم برداشت کردم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران/