ساعت 10:30 بیستم خرداد ماه ماموران گشت کلانتری 137 نصر هنگام گشت زنی در آدرس بزرگراه چمران به سمت جنوب بعد از خروجی حکیم بودند که مشاهده می کنند فردی در حال دویدن می باشد.
ساعت 10:30 بیستم خرداد ماه ماموران گشت کلانتری 137 نصر هنگام گشت زنی در آدرس بزرگراه چمران به سمت جنوب بعد از خروجی حکیم بودند که مشاهده می کنند فردی در حال دویدن می باشد.ماموران جهت بررسی موضوع به وی نزدیک شدند که این شهروند به واحد گشت اعلام داشت؛ دقایقی پیش گوشی تلفن همراهش را جوانی قد بلند با تهدید چاقو سرقت کرده است.به دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته های وی طرح مهار را در سطح محدوده به اجرا گذاشتند که دقایقی بعد سارق را درحالیکه به صورت پیاده در بزرگراه شیخ فضل الله نوری به سمت جنوب در حال فرار بود مشاهده می کنند.

در ادامه ماموران به وی دستور ایست می دهند که متهم هیچ گونه توجهی نداشته و به صورت یک طرفه به سمت شمال بزرگراه متواری شد و درنهایت پس از طی مسافت چند کیلومتر در لابه لای خودروها موفق به دستگیری وی شدند.

سارق خود را "فریبرز" معرفی نمود که همراه وی 3 عدد گوشی تلفن همراه و یک عدد چاقو کشف شد و شاکی نیز پس از مراجعه به محل تلفن همراه سرقت شده خود را بین اموال سارق شناسایی کرد.

سرهنگ رضا صادقی پور رییس کلانتری 137 نصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده جهت کشف سایر جرایمش و همچنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


منبع: باشگاه خبرنگاران/