به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی به دادسرای ناحیه 16 رفت و در شكایتی گفت: یكی از دوستانم به نام محبوبه از من كلاهبرداری كرده است.
او به من گفت كه در خارج از كشور آشنا دارد و می تواند تجهیزات پزشكی را با قیمت مناسب به ایران وارد كند و در همین جا با قیمت اصلی به فروش برساند. او به من گفت كه اینكار سود بسیار زیادی دارد و من با كمی پول می توانم به سرمایه زیادی دست به پیدا كنم. او با حرف هایش مرا فریب داد و من هم كلی پول به او دادم تا برایم تجهیزات پزشكی بیاورد. اما دوستم بعد از گرفتن 50 میلیون تومان پول ناپدید شد و دیگر از او هیچ خبری ندارم.

بعد از اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. در حالیكه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت مالباختگان دیگری به دادسرا مراجعه كردند و شكایت های مشابهی را مطرح كردند. همه مالباختگان طعمه زن كلاهبردار شده بودند كه بهانه وارد كردن تجهیزات پزشكی از آنها پول میلیونی گرفته بود.

بنابراین تحقیقات با جدیت بیشتری ادامه یافت تا اینكه زن جوان شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی ها به كلاهبرداری 500 میلیون تومانی اعتراف كرد و روانه زندان شد. تحقیقات در این خصوص ادامه یافت.‎

منبع: باشگاه خبرنگاران/