چرا مجلسی‌ها باید از خط ویژه استفاده کنند؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اعطای امتیاز عبور از خط ویژه اتوبوسرانی به نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

اعتراض یک نماینده به امتیاز حق استفاده مجلسی‌ها از خط ویژه

مجتبی رحماندوست می‌گوید: اگر به فرد نماینده این اجازه داده شود که با خودروی شخصی خود از خط ویژه عبور کند و این احساسی به وی دست دهد که از یک طبقه ویژه است و احساس خاص بودن به وی دست می دهد که این سم مهلکی که است که فرد نماینده را به سمت فساد سوق می‌دهد.

نماینده مجلس در شورای عالی ترافیک اظهار داشت: گفته می‌شود پلیس راهور اجازه داده تا ۴۰ LED بر روی خودروهای مجلس برای عبور از خطوط ویژه نصب شود که البته این خودروها متعلق به یک نماینده خاص نیست که به اعتقاد بنده این حقی که برای نمایندگان در نظر گرفته شده به معنای واقعی کلمه ناحق است و نمایندگان نباید از آن استفاده کنند.

رحماندوست خاطرنشان کرد: شنیده شده که یک نماینده خاص از یک خودرو به طور ثابت استفاده می‌کند و آن خودرو نیز از LED برای عبور از خط ویژه برخوردار است اما این خبر به طور قطعی به من واصل نشده و من نمی‌توانم در این باره اظهار نظر خاصی داشته باشم و اگر هم چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد صد در صد اشتباه است.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود نماینده باید به جلسه یا پرواز خود برسد می‌تواند زودتر از مبدا حرکت کند که نیازی به عبور از خط ویژه نداشته باشد.

نماینده مجلس در شورای عالی ترافیک اظهار داشت: استفاده نمایندگان مجلس از LED برای عبور از خط قرمز کاملا اشتباه است و بنده به عنوان نماینده مجلس در شورای عالی ترافیک این موضوع را مطرح خواهم کرد که مجوز داده شده برای استفاده نمایندگان از LED به منظور عبور از خطوط ویژه پس گرفته شود.

رحماندوست در پایان خاطرنشان کرد: این گونه امتیازات ویژه به تدریج افراد را به سمت زندگی طاغوتی سوق می‌دهد که این مسئله با روح اسلام و اعتقادات ما و مشی امام و رهبری کاملا مغایر است.

منبع: هفت صبح