راهکارهایی برای اینکه پنجسنبه و جمعه آخر سال در ترافیک نمانیم
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.

راهکارهایی برای اینکه پنجسنبه و جمعه آخر سال در ترافیک نمانیم

سردار محمد رضا مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اظهار کرد:‌ پلیس راهنمایی و راننندگی همچون سال‌های قبل با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک در پنج شنبه و جمعه آخر سال در آمادگی است و برای همین منظور مناسب‌ترین مسیرها برای حضور در بهشت زهرا(س) با نصب بنر به اطلاع  شهروندان رسیده است و ماموران ما نیز در آماده باش هستند.

مهماندار با بیان اینکه امسال پنج شنبه و جمعه آخر سال با سفرهای نوروزی همزمان شده است گفت:‌ به همین دلیل پیش بینی می کنیم ترافیک مبادی خروجی تهران بیشتر از سال‌های دیگر باشد.

پیشنهاد پلیس این است که شهروندان برای زیارت اهل قبور از ناوگان عمومی استفاده کنند اگر مردم قصد دارند با خودروی شخصی به بهشت زهرا (س) بیایند اگر ساکن غرب تهران هستند از بزرگراه ایت الله سعیدی  وارد مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان شده و از آنجا به سمت خلیج فارس درمسیر جنوب ادامه مسیر دهند سپس  از طریق پل حرم وارد بلوار علامه عسگری شده از طریق در شماره 13 که دسترسی به قطعات جدید نیز امکان پذیر است، وارد بهشت زهرا شوند.

وی با اشاره به ساکنان مناطق شرقی تهران نیز گفت: بهترین مسیر برای این افراد بزرگراه شهید رجایی و ادامه مسیر در شرق به غرب بزرگراه آزادگان است این افراد سپس باید وارد جاده قدیم قم شده و بعد از ادامه مسیر به سمت جنوب و عبور از سه راهی باقر شهر، از درهای باب الحیدر و باب‌الحوائج به قطعات جدید بروند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساکانان مناطق مرکز تهران نیز گفت: برای این افراد استفاده از بزرگراه نواب و سپس بزرگراه شهید تندگویان بهترین مسیر است. آنان پس از بزرگراه تندگویان باید وارد بزرگراه شهید هاشمی  شده و از طریق باب‌الشهداء وارد قطعات داخلی شوند.

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ، بهترین مسیر برای دسترسی به قطعات شهداء نیز همین مسیرهاست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir