پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا یکشنبه 97/03/20
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور از خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در شرق و جنوب‌شرق ایران خبر داد.

رگبار باران در بیشتر مناطق کشور/ خیزش گرد و خاک در شرق و جنوب‌شرق

احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (۱۹ خرداد) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق شمال شرق، دامنه‌های البرز، ارتفاعات کرمان و به‌طور پراکنده در برخی مناطق مرکزی کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط طی فردا و پس فردا (۲۰ و ۲۱ خرداد) نیز تداوم دارد، تصریح کرد: طی این دو روز در شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر، برخی مناطق شمال شرق، دامنه‌های البرز و به طور ضعیف‌تر در برخی مناطق مرکزی کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (۱۹ خرداد) در نواحی شمالی و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت، گفت: در دو روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، دامنه‌های البرز شرقی و استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه امروز (۱۹ خرداد) خلیج فارس و شرق دریای عمان و فردا و پس فردا (۲۰ و ۲۱ خرداد) مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش بینی می‌شود.

وضعیت هوای تهران در فردا:

وظیفه در پایان درباره هوای تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ خرداد) قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ خرداد) کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری :گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir