تحویل 42 پیکر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج"
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع 42 پیکر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" یا تحویل خانواده‌هایشان شده و یا در آستانه تحویل هستند.

تحویل پیکر 42 تن از جانباختگان پرواز تهران یاسوج به خانواده هایشان

کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طی چند روز اخیر چند محموله از بقایای پیکرهای جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" به پزشکی قانونی تحویل شد.

کلیه موارد این محموله ها نمونه برداری و برای آزمایشگاه ژنتیک استان فارس ارسال شده که پس از مشخص شدن جواب آزمایش ها اطلاعات دقیق تری از آنها ارائه خواهد شد.

پس از ارسال جواب آزمایش ها اینکه مشخص می شود که چند پیکر دیگر به موارد قابل تحویل اضافه خواهد شد.

تاکنون 435 بافت انسانی جانباختگان پرواز" تهران- یاسوج" تحویل پزشکی قانونی شده که کار نمونه برداری، کدگذاری و آزمایشات آنها انجام شده است.

در مجموع 42 پیکر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" یا تحویل خانواده ها شده که تشییع و خاکسپاری شده اند و یا در آستانه تحویل هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین طی محموله هایی که در چند روز اخیر پیدا شدند پیکرهایی که شرایط تحویل را داشته باشند افزایش می یابد و با دریافت جواب آزمایش ها می توانیم تحویل خانواده هایشان دهیم.

لازم به ذکر است که مراسم تشییع اردشیر راد، رئیس فقید هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد و کارمندان پزشکی قانونی استان از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" عصر یکشنبه، 20 خرداد ماه در قبرستان یاسوج تشییع و به خاک سپرده می شود.

امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" مشغول جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه هوایی هستند.

پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود 113 روز از این حادثه می گذرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: