کلاهبرداری اینترنتی به بهانه تهیه ویزای ورزشی برای اروپا
رئیس پلیس «فتا»ی مازندران از دستگیری فردی که به بهانه تهیه ویزای ورزشی برای علاقه‌مندان فوتبال و مسابقات ورزشی در اروپا از آنان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

تهیه ویزای ورزشی بهانه ای برای کلاهبرداری در مازندران

«حسن محمدنژاد» رئیس پلیس فتای مازندران اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر اعتماد وی به گرداننده یکی از کانال‌های تلگرامی مدعی آموزش و انتقال بازیکنان پایه به اروپا که منجر به کلاهبرداری 50 میلیون ریالی از وی شد، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم که با تشکیل کانالی در شبکه پیام‌رسان تلگرام با عنوان آموزش و تهیه ویزای ورزشی برای علاقفه‌مندان مسابقات ورزشی از شاکی کلاهبرداری کرده بود شناسایی کردند.

 متهم که اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال غرب کشور بوده، پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران از کاربران فضای مجازی خواست: به گردانندگان کانال‌ها و گروه‌هایی که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند اعتماد نکرده و مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید و هنگام خریدهای اینترنتی توجه داشته باشید که حتماً جنس خریداری شده و یا کار مورد نظر شما انجام شده باشد و سپس اقدام به واریز وجه کنند تا مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir