پیکر 66 مسافر و خدمه پرواز تهران- یاسوج قابلیت تحویل دارند
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر 66 مسافر و خدمه پرواز تهران- یاسوج قابلیت تحویل را دارند.

پایان عملیات حادثه دنا پس از 6 ماه

کامروز امینی مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بحران استان افزود: این پرواز حامل 66 مسافر و خدمه بود که از این تعداد 60 نفر مسافر و 6 نفر کادر پروازی بودند.

 10 نفر از مجموع 66 پیکر جانباختگان خانم، 56 نفر آقا، یک کودک و دو نوجوان بودند.

از مجموع 66 مسافر 14 نفر اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، 36نفر مربوط به تهران، 6 نفر از استان مازندران، دو نفر استان گلستان، و استانهای یزد، بوشهر، اصفهان، همدان، قم، لرستان، کرمان و کرمانشاه هر کدام یک نفر بودند.

از کلیه خانواده های مسافران و کادر پروازی نمونه برداری و آزمایشات ژنتیک انجام شد که کار مقایسه با نمونه های اصلی را انجام می دادیم.

در مجموع بیش از 4 ماه قریب به 470 بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی استان شد و کلیه کارهای نمونه برداری، کدگذاری و تصویر برداری، تعیین و استخراج نمونه های ژنیتکی را بر روی این بافت ها انجام داده ایم و کار مقایسه با نمونه های خانواده ها انجام شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیکر 66 مسافر و خدمه پرواز تهران- یاسوج قابلیت تحویل را دارند، عنوان کرد: براساس بررسی ها، کارهای کارشناسی و آخرین نتایج آزمایشات ژنتیک در حال حاضر پیکر 66 مسافر و خدمه قابلیت تحویل دارند.

61 پیکر تاکنون تحویل خانوادههای جانباختگان شده و تنها 5 پیکر دیگر مانده که این تعداد نیز آماده تحویل هستند طی هماهنگی های صورت گرفته با خانواده ها طی دو سه روز آینده این 5 پیکر تحویل خواهند شد.

پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود 127روز از این سانحه هوایی می‌گذرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir