پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا پنجشنبه 97/04/07
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در بیشتر مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در استان‌های خوزستان، بوشهر، سمنان، قم، مرکزی، تهران و اصفهان خبر داد.

احتمال خیزش گرد و خاک در 7 استان / کاهش نسبی دمای پایتخت

احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف وآفتابی خواهد بود.

در همین مدت در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و بخش‌هایی از اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، گفت: در برخی مناطق این استان‌ها وزش باد، همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وضعیت هوای تهران در فردا:

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۷ و ۸ تیرماه) صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir