تعداد مسموم‌شدگان در رامهرمز به 116 نفر رسید
معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز از خدمات رسانی به ۱۱۶ نفر در روستاهای بخش ابوالفارس این شهرستان در پی وقوع مسمومیت خبر داد.

نمونه برداری از آب آشامیدنی روستاها

دکتر محمود ابراهیمی معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز اظهار کرد: از روز گذشته (8 تیرماه) تا ظهر امروز ۱۱۰ نفر به دلیل مسمومیت به درمانگاه باوج بخش ابوالفارس رامهرمز مراجعه کرده‌اند. این تعداد شامل بیمارانی که اورژانس 115 به آنان رسیدگی کرده نیز می‌شود.

 ۳۱ نفر از این تعداد به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند که ۲۱ نفر در بخش اطفال و دو بزرگسال نیز در بخش داخلی بستری شده و بقیه مراجعه کنندگان به صورت سرپایی درمان شدند. چهار نفر از مراجعه کنندگان نیز به بیمارستان تخصصی کودکان ابوذر اهواز انتقال یافتند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: ظهر امروز نیز 6 نفر دیگر از اهالی سه روستای بخش ابوالفارس به بیمارستان مادر رامهرمز مراجعه کرده‌اند.

در حال حاضر همه مسموم شدگان وضعیت خوبی دارند اما برای بررسی علت این موضوع نمونه برداری از این بیماران انجام و به مرکز بهداشت ارسال شده است. همچنین از آب آشامیدنی این روستاها نمونه برداری شده است و احتمالا این حادثه به علت آلودگی آب رخ داده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir