پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا شنبه 97/05/13
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش کیفیت هوا در شرق و جنوب‌شرق کشور از مواج بودن دریای خزر طی امروز خبر داد.

کاهش کیفیت هوا در شرق کشور/ دریای خزر مواج

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و برخی نقاط سواحل دریای خزر و در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، پاره‌ای از نقاط هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید در بعضی ساعات با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی همراه خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی امروز (۱۲ مرداد) دریای خزر به ویژه سواحل مرکزی و شرقی آن به سبب وزش باد مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۳ مرداد) کمی ابری در بعد ازظهر وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۱۴ مرداد) کمی ابری در بعد ازظهر وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir