پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا چهارشنبه 97/07/11
وظیفه ضمن اشاره به بارش باران‌های رگباری در برخی نقاط کشور از کاهش محسوس دما در سواحل شمالی کشور همچنین شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز طی روز جمعه (۱۳ مهرماه) خبر داد

بارش رگبار باران در برخی مناطق کشور/ کاهش محسوس دما از در نوار شمالی ایران

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب استان کرمان، شمال هرمزگان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و در برخی نقاط رعد و برق، رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ پنج شنبه ( ۱۲ مهرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی، مرکز و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس جنوبی، یزد ، شمال کرمان، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز جمعه ( ۱۳ مهرماه) با شمالی شدن جریانات روی سواحل شمالی کشور، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش محسوس دما برای سواحل شمالی و شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار خواهیم داشت.

به گفته‌ وظیفه در روز جمعه در یزد بخش‌هایی از کرمان، شمال هرمزگان، و مرکز کشور بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت اظهار کرد:‌آسمان تهران فردا (۱۱ مهر ماه) صاف در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی همراه با وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران پنجشنبه (۱۲ مهرماه) صاف در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۰ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir