پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا چهارشنبه 97/08/02
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارشی کشور را طی امروز و دو روز آینده ( ۱ تا ۳ آبان ماه) اعلام و اظهار کرد: در بعدازظهر فردا افزایش نسبی دما و وزش باد شدید در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود

تداوم بارش باران در کشور


احد وظیفه اظهارکرد: در بعدازظهر فردا و صبح پس‌فردا (۲ و ۳ آبان ماه) در نوار شمالی کشور، افزایش نسبی دما و وزش باد شدید در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد شرایط جوی کشور طی امروز (۱ آبان ماه) گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بعدازظهر امروز (۱ آبان‌ماه) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های گلستان و خراسان شمالی، در ارتفاعات کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و در ارتفاعات زاگرس در نوار غربی کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: بعدازظهر فردا (۲ آبان‌ماه) رگبارهای پراکنده، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال غرب، همچنین در سیستان و بلوچستان و ارتفاعات جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های بارانی آخر هفته

وظیفه تاکید کرد: پس‌فردا (۳ آبان‌ماه) به‌تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه و در بعدازظهر برای بخش‌هایی از اردبیل، زنجان، قزوین و ایلام، و شمال خوزستان بارش پیش بینی می‌شود.

وزش باد در تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲ آبان‌ماه) صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین آسمان پایتخت پس‌فردا (۳ آبان‌ماه) قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir