لزوم پرداختن به مسائل جامعه و تربیت دانشجوی ماهر در دانشگاه‌ها
مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی بر ضرورت پرداختن به مسائل جامعه و تربیت دانشجوی ماهر در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن چشم‌انداز در این دو اصل مهم، می‌توانند زمینه‌های رشد خود و نسل‌های آینده کشور را فراهم سازند

لزوم پرداختن به مسائل جامعه و تربیت دانشجوی ماهر در دانشگاه‌ها

دکتر مسعود شمس‌بخش با حضور در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و پروژه‌های عمرانی، با ریاست، معاونان، مدیران و اعضای هیئت علمی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، دانشگاه ولایت را یکی از دانشگاه‌های خوب و موفق جنوب کشور دانست و افزود: با دیدن اقدامات ارزنده و رشد چشمگیر فضاهای آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط منطقه و مشکلات فراوانی که مناطق کمتر توسعه‌یافته دارند باید بگویم که دانشگاه ولایت یک دانشگاه سازنده و الگویی مناسب برای سازندگی است.

دکتر شمس‌بخش افزود: خدمات ارزشمندی که در دهه اخیر در این دانشگاه صورت گرفته است، نشان از موفقیت، همدلی و عزم جزم مجموعه این دانشگاه دارد که قابل تقدیر است.

مشاور وزیر علوم با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه به رشد، پویایی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است عنوان کرد: وجود ۴ میلیون دانشجو در سراسر کشور نشان از توجه دولت به امر آموزش است و وزارت علوم نیز تمام تلاش خود را می‌کند که با ایجاد بسترهای مناسب و بهتر برای دانشگاه ولایت که در حال حاضر یک دانشگاه آموزشی است، قدم‌های موثری بردارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همچنین در این دیدار اعضای هیئت علمی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی در میان گذاشتند.

غبارروبی مزار دو شهید گمنام، بازدید از پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا، خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها، سلف دانشگاه و شرکت در نماز جماعت دانشگاه از دیگر برنامه‌های بازدید یک روزه دکتر شمس‌بخش به دانشگاه ولایت ایرانشهر بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir