هشدار ترافیکی پلیس به مسافران آخر هفته
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لغزندگی محورهای مواصلاتی در روزهای پایان هفته خبر داد

هشدار ترافیکی پلیس به مسافران آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: انتظار داریم از پنجشنبه بعدازظهر و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود که این بازه زمانی برای سفر مناسب نیست.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر مداخلات جوی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود اما به دلیل برودت هوا، شب‌هنگام و ابتدای صبح جاده‌های کوهستانی لغزنده است و رانندگان باید توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

آخر هفته مسافرت نروید؛ ترافیک در انتظار رانندگان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه با بیان اینکه انتظار داریم از بعدازظهر پنجشنبه و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود، ادامه داد: به همین دلیل شامگاه پنجشنبه و روز جمعه هفته جاری (شامگاه ۱۸ و روز ۱۹ بهمن) برای سفر مناسب نیست. ضمن اینکه به دلیل تعطیلات شاهد ترافیک سنگین در برخی محورها خواهیم بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهر تهران هستیم. ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل کلاک و گرمدره سنگین، در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پل فردیس و محورهای پاکدشت ـ تهران و شهریار ـ تهران نیمه‌سنگین و در جاده قدیم و آزادراه تهران ـ قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.

رحمانی از رانندگان خواست حتماً پیش از آغاز سفر، تجهیزات زمستانی خودرو را کنترل کرده، لباس گرم و زنجیرچرخ به‌همراه داشته و پیش از ورود به محورها باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور یادآور شد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

محدودیت‌های یک هفته‌ای جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در ایام پایان هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به ممنوعیت تردد موتور سیکلت، اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه (۱۶ بهمن ماه) تا ساعت ۷ روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) از محورهای کرج - چالوس ممنوع است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۷ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه (۱۸ بهمن ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۷ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه (۱۸ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه مورخ (۱۸ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز جمعه (۱۹ بهمن ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه (۱۸ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز جمعه (۱۹ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه (۲۰ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه (۲۱ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه (۲۰ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز یکشبه (۲۱ بهمن ماه) از سمت مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز دوشنبه (۲۲ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز دوشنبه (۲۲ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir