شیوع ازدواج‌های ساندویچی و چند روزه در تهران
نوربالا داد، به مدل ماشین نمی‌خورد که مسافرکش باشد، حدس می‌زدم مثل خیلی دیگر از اوقات سوالی دارد و آدرسی می‌پرسد، نزدیک ماشین شدم و شیشه را پایین داد، سوالی در کار نبود و راننده یکی از دوستان دوران دبیرستان بود

شیوع ازدواج‌های ساندویچی و چند روزه در تهران

روزنامه فرهیختگان گزارش جالبی درباره ازدواج ساندویچی دارد، گزارشگر روزنامه از رفیق بنگاه‌چی نقل می‌کند :

می‌توانیم با شراکت هم یک آپارتمان بگیریم و خانه‌ها را ساعتی و روزانه اجاره بدهیم. پول خوبی دارد، بسته به محله و... پول خوبی می‌گیریم. روزانه 300هزار تومان هم اجاره بدهیم، سر ماه 9 میلیون درآمد داریم، اگر هم روزی خالی باشد، از آن طرف مشتریانی هستند که ساعتی اجاره می‌کنند و اجاره یک روز را کامل می‌دهند.

یک کارت ملی کافیه

جالب بود و البته پیشنهادی نسبتا تکراری، قبلا هم در ارتباط با این نوع اجاره‌خانه‌ها شنیده بودم، مرجع این جست‌وجو‌ها برای من سایت و نرم‌افزار دیوار است. سایت را باز می‌کنم و ذیل پنجره اجاره روزانه موارد متعدد و مختلفی یافت می‌شود. قیمت‌ها هم همانطور که دوستم گفته بود بسته به محله و خیابان و محدوده متغیر بود، با هر قیمتی می‌شود روزانه و ساعتی و... خانه‌دار شد. تلفن را برداشتم و به نوبت به چندتایی از این آگهی‌ها زنگ زدم.

با آگهی‌دهنده که در محدوده سیدخندان بود، تماس گرفتم.

- عذر می‌خوام برای آگهی اجاره روزانه خونه که توی سایت دیوار گذاشتید، تماس گرفتم.

+ بله درخدمتم.

- برای یک هفته اقامت تخفیفی دارید؟

+ بله حتما، تقریبا روزی 50‌هزار تومن کمتر از کرایه‌های روزانه می‌شه.

- ممنونم، ما دو نفریم، یک خانم و یک آقا.

+ مشکلی نیست درخدمت شما هستیم.

- مدارک چی؟ چه مدارکی لازم دارید؟

+ کارت ملی باشه کفایت می‌کنه.

- همین؟

+ بله.

کافی است اراده کنید که نیاز به مکانی است که یک ماه، یک هفته، یک ساعت را در آن بگذرانید به هر دلیلی، دسترسی به آن خانه و مکان بیش از چند ثانیه طول نمی‌کشد تا سایت دیوار را باز کنید، شماره آگهی‌دهنده‌های خانه‌های روزانه را بردارید و تماس بگیرید و راهی شوید. البته این دسترسی‌ها و این امکان فقط در سایت دیوار فراهم نیست و چه بسیار صفحه‌های مجازی و اینترنتی که این امکان را فراهم می‌کنند تا بدون هیچ مشقت خاصی بتوان یک مکانی را تهیه کرد و پولش را داد.

سرویس‌دهی دیوار به ازدواج ساندویچی

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir