حرف و حدیث درباره برگزاری نماز عید اهل سنت
در حالی که محمود صادقی نماینده تهران در توئیتی ادعا کرده بود که پلیس از برگزاری نماز عید فطر در نماز خانه اهل سنت یافت آباد جلوگیری کرده است. فرماندار تهران این خبر را رد و اعلام کرد در شش نقطه شهر تهران نماز عید فطر اهل سنت برگزار شده است

حرف و حدیث درباره برگزاری نماز عید اهل سنت

این نماینده تهران در توئیتی نوشت:

حرف و حدیث درباره برگزاری نماز عید اهل سنت

عیسی فرهادی در این رابطه گفت: انتشار برخی اخبار مبنی بر اعمال محدودیت جهت برگزاری نماز عید فطر برای برادران اهل سنت از اساس کذب است و امسال همچون سال‌های گذشته این نماز برای اهل سنت در شش نقطه برگزار شد.

نماز عید فطر اهل سنت در تهران برگزار شد

وی افزود: میدان صادقیه، خلیج فارس، یافت آباد، نعمت آباد، برنامه و بودجه جنوبی، فرجام و رسالت از نقاطی بودند که نماز عید فطر برای اهل سنت برگزار شد البته در هر نقطه دیگری از شهر هم اگر برگزار می‌شد، ممانعتی نمی‌شد. منتها در این نقاط هماهنگی‌های انتظامی، خدماتی و ترافیکی برای ایجاد نظم و امنیت مراسم و راحتی تردد انجام شده بود.

فرماندار تهران ادامه داد: نماز عید فطر در سفارتخانه‌های افغانستان و پاکستان نیز برای افغانستانی‌ها و پاکستانی‌ها برگزار شد که برای این مراسم نیز تامین امنیت و تمهیداتی برای تسهیل تردد انجام شد و همانند سال‌های قبل بدون هیچ حاشیه‌ای این نماز برگزار شد. در حقیقت باید از نیروی انتظامی از جمله پلیس راهور و ... برای همکاری جهت برگزاری باشکوه این نماز قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: نماز عید فطر امسال به امامت ولی امر مسلمین جهان با شکوهی بی‌نظیر اقامه شد و امسال در ورودی مصلی تهران ٢٠٠ اکیپ دو نفره یعنی در مجموع ۴٠٠ نفر از پرسنل وزارت بهداشت برای سنجش فشارخون شهروندان حضور پیدا کردند که حرکت تاثیرگذاری بود. در این مراسم شهرداری و نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی داشتند و این نماز بدون هیچ حاشیه خاصی برگزار شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir