پدر دختر فوتبالدوست که خودش را سوزاند : او بیماری اعصاب و روان داشت
ماجرای دختر فوتبالی از پنج روز پیش، جنجال زیادی به پا کرده است. دختر 30 ساله‌ای که خودش را در مقابل دادگاه انقلاب به آتش کشید و هنوز هم روی تخت بیمارستان خوابیده؛ او خودش را سوزاند و مشخص شد که به عشق فوتبال و تماشای آن از نزدیک به چنین سرنوشتی دچار شده است

پدر دختر‌ خودسوز : او بیماری اعصاب و روان داشت

 پدر دختر فوتبالدوستی که خود را آتش زد می‌گوید: او بیماری اعصاب و روان داشت، حالش اصلا خوب نبود، چند سالی قرص و دارو می‌خورد، البته مادرش یواشکی به او دارو می‌داد، چون خودش معتقد بود که بیماری ندارد. مرتب دارو را در چایی و نوشیدنی به دخترم می‌داد، ولی از یک‌سال پیش دارو را قطع کرد. دکتر گفته بود وقتی دارو را قطع می‌کنید، باید مواظبش باشید، چون ممکن است کار‌های خطرناک کند.

ماجرای دختر فوتبالی از پنج روز پیش، جنجال زیادی به پا کرده است. دختر 30 ساله‌ای که خودش را در مقابل دادگاه انقلاب به آتش کشید و هنوز هم روی تخت بیمارستان خوابیده؛ او خودش را سوزاند و مشخص شد که به عشق فوتبال و تماشای آن از نزدیک به چنین سرنوشتی دچار شده است. حالا پدر او روایت تازه‌ای از ماجرای خودسوزی دخترش را توضیح می‌دهد و از عشق زیاد دخترش به فوتبال و پلیس‌شدن گفته است.

بخشی از حرف‌های پدر دختر فوتبالدوستی که خود را آتش زد:

* جانباز هستم و ۶ دختر و دو پسر دارم.

* اگر می دانستم که دخترم به استادیوم میرفت جلویش را می گرفتم.

* نه عقاید من قبول می کند و نه عرف جامعه که یک دختر بین آن همه مرد به استادیوم برود.

* دخترم دو لیسانس زبان و کامپیوتر داشت ولی مبتلا به بیماری اعصاب و روان بود و یک بار هم در دانشگاه خودکشی کرد.

*  در مدتی که دخترم بستری است هیج کس سراغم نیامده و هیچ بازیکنی پیگیر پرونده دخترم نشده است.

* قبل از این‌که دانشجو شود، می‌گفت دلش می‌خواهد پلیس شود تا بتواند آدم‌های بد را از جامعه جمع کند، ولی من به او گفتم نمی‌توانی این کار را انجام دهی، تو دختری و جثه ضعیفی داری.

* او بیماری اعصاب و روان داشت، حالش اصلا خوب نبود، چند سالی قرص و دارو می‌خورد، البته مادرش یواشکی به او دارو می‌داد، چون خودش معتقد بود که بیماری ندارد. مرتب دارو را در چایی و نوشیدنی به دخترم می‌داد، ولی از یک‌سال پیش دارو را قطع کرد. دکتر گفته بود وقتی دارو را قطع می‌کنید، باید مواظبش باشید، چون ممکن است کارهای خطرناک کند.

* او یک بار در دانشگاه خودکشی کرده بود.

* در خانواده ما فقط او بود که به فوتبال علاقه داشت، حتی پسرهایم هم سرشان به کار و درس گرم بود و زیاد به فوتبال توجه نمی‌کردند، ولی او عاشق فوتبال بود. او هم خیلی دختر ساده‌ای بود، اما از پنج ‌سال پیش بود که ناگهان عاشق فوتبال شد، آن هم تیم استقلال.

* اوایل جلوی تلویزیون می‌نشست و برای پیروزی تیم محبوبش با تسبیح صلوات می‌فرستاد، آخر هم سر همین ماجرا هم خودش را سوزاند و هم ما را؛ الان چند روز است که زندگی نداریم. یک پای من تهران است و یک پایم قم. دخترم هم خودش را نابود کرد و هم ما را.


 گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : روزنامه شهروند