عوامل حیوان‌ آزاری دردناک در بهشهر دستگیر شد + عکس
هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ فردی با یک داس در حال قطع کردن گوش الاغ بود و در حال توضیح دادن و فرد دیگری نیز از وی در حال فیلمبرداری بود

عوامل حیوان‌ آزار بهشهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب بهشهر از دستگیری عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افراد مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل پرونده در حال پیگیری است.

انتشار این کلیپ با واکنش‌های متعددی روبرو شد که مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در این باره واکنش نشان داد و گفت: با خاطیان برخورد خواهد شد.

علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب بهشهر در این زمینه گفت: در پی انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوانان آزاری در بهشهر دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عوامل بریدن‌ گوش الاغ صادر شد.

98063102.jpg
98063103.jpg

این مقام قضایی تصریح کرد: در حال حاضر متهم که اقدام به بریدن گوش‌های الاغ کرده و فردی که از این اقدام فیلمبرداری کرده، دستگیر شده و تحت نظر قرار دارند.

صداقت تصریح کرد: متهم اصلی پرونده 28 ساله و دارای سوابق کیفری در پرونده‌های سرقت مسلحانه در شهرستان‌های همجوار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به عنوان یک عمل غیراخلاقی و خلاف انسانیت و شرع اسلام بوده و موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است که در این راستا دستگاه قضایی استان به طور قاطع با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : farsnews.com